Photoshoot med Rino Engdal

Var på en litt annerledes shoot hos Rino Engdal! Ordentlig kul kar, han var veldig morsom, så det var litt synd at man ikke kunne vært på en sånn “camp Engdal”, som varer i ca en uke, der man bare driver å herjer og tar bilder hele tiden. Jeg håper det blir flere bilder med han i framtiden! Ble sminket av Olga Tabaka, og fikk oppleve real life airbrushing. Jeg trodde det var noe som var laget kun for photoshopping, men der tok jeg jo kraftig feil. Sminken ble sprayet på, så en liten stund følte jeg meg som en av bilene i pimp my ride. Det var kult.

Jeg forlot Rino og Olga for å kjøre hjem når shooten var ferdig, men hver gang jeg så ansiktet mitt i speilet skvatt jeg så djevelsk at jeg måtte stoppe å tørke av sminken med ansiktsservietter. Freaky syn alene i en bil midt på natta, det kan jeg love deg!

Temaet va Dio de los muertos, så man kan trygt si at dette var noe litt utenom det jeg har gjort før.

Her er noen bilder, håper dere liker!


 

 

 




 


Dette siste bildet synes jeg var dritkult! Hva synes du?

22 kommentarer
    1. Kult ! Elsker ‘posen’ på d første 🙂 men liker lyset litt bedre på de andre , der man kan se sminken litt bedre 🙂 2. Og nest siste digge eg.

    2. Døøødstøffe bildaa! 🙂 tilåme som skjelett e du deadly freakin hot! du dele ikke dna, blodtype eller syndrom med lady gaga? Kanskje du må vurdere å slektsforske litt! Æ e sikker på at ho e fra langfjordn!

    3. Heisann…. Satan du e sexy mattiflættan ;-);-) Bilde nr 2 va rå bra:-):-):-) Katti lægg du ut bilda me matti i skruinga???? Peis på …… Klæm fra han Pekka….

    4. Hahah! Leste ikke teksten før nu! Ja du får komme å bo hos mæ en uke. Men da må du være klar for å bli utfordra og dra hjem som en ny og forbedra versjon av Mattilakken! ;p

    5. Tøffe bilder!! Rett og slett kjempestilig!! Det stygge og det vakre går på en måte hånd i hånd her…. Hadde vel fått dobbelsidig hjerteinfarkt om man hadde møtt deg i bilen på vei hjem i den sminken!! Dritstilig altså!! Rett og slett!! Synes forresten fortsatt det er veldig morsomt å følge bloggen din….Du skriver sååå artig og bra!

    6. Skikkelig kul kroppskunst…… Bærre lækkert 🙂
      Bloggen din er en bare skapt for avreaksjon fra en trasig hverdag…stå på Matti 🙂

    7. Obs:::En skrivefeil i forrige innlegg, skulle såklart være “er bare skapt”. Det beste bildet i den serien her synes jeg er nr.2, men har mest sansen for det som ble lagt ut først under OY. Der du på en måte stiger ut av mørket…..Djevelsk bra harmoni i det bildet. Har også sett på stylist Olga sin blogg og der er lagt ut noen flere fra samme serie. Gjentar enda en gang…dette er råkul kroppskunst. ” Keep on truckin’ ” Matti 🙂 🙂

    8. Denna karen ær jætte duktig. Jag ær imponerad o glad att Rino, som ær værdens mysigaste kille lyckts så gott

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg