Cross, Jåss, og underbukser fra Moss!

I helgen har det vært NM i snøscootercross i Alta. I den anledningen ble jeg og tre andre snertne sneller spurt om vi kunne stille som “babes”. Være litt underholdning og eyecandy og dele ut premier. Siden motorsport og lettkledde damer går sammen som hånd i hanske, eller “fot i mose” om du vil, så kunne man jo ikke si nei. Så hele helgen har vært brukt til tupering av hår, og å varme våre kalde stumper etter å ha viftet med de i kaldt kaldt kaldt vær.

Her kommer litt bilder, for det har det sannelig vært lite av i det siste på bloggen.

Femme fatale! Fra venstre, Karine, Mattilakken, Marthe og Ann-Jacqueline

 


Fra venstre Karine, Marthe, Emil, Mattilakken og Ann-Jacqueline. Emil var så utrolig søt og morsom, en fantstisk liten pjokk å ha med på sminkerommet, for han underholdt oss alle med tullprat og dans mens vi ventet på sminke, hår og diverse.


Han var bare skjønn! Og når vi skulle gå fra sminkerommet og over crossbanen i pausen for at folk skulle se oss, spurte han så pent om han fikk holde hånden min over. Jeg kunne ikke si nei, og syntes det var utrolig hyggelig med “kavaler” over crossbanen.

 


Her står vi med en av vinnerne!


Her også sannelig!


Fredag var første “arbeidsdag”. Der sto vi, fin og fjong i 15 minus på crossbanen som var laget til på sentrum i Alta. DET var kaldt. Spesielt når vi overrakte vinnerne champagne, og de valgte å sprute oss jentene ned i tillegg til hverandre. Jeg kjente fingrene frøs fast i hverandre, og generelt hadde jeg intense ønsker om å synke ned i deilig varm magma akkurat der og da. Men moro var det!


På lørdag så det SLIK ut på crossbanen på Kvenvik. Det var skikkelig sur, kald vind, og det siste løpet måtte avlyses pga dårlig sikt. Da fikk vi lov å ha lange jakker på oss, så vi ikke skulle få dobbeltsidig tape-betennelse.


Dette er fra i dag! Da var det mye finere vær, men vi fikk lov å ha jakker på fordet. Det var bare noen ganger vi måtte stå i hotpants og oppklippede t-skjorter. Neste gang  jeg vurderer et lettkledd stunt på vinteren skal jeg isbade, nå er jeg jo snart immun mot kulde.

Her er oss jentene på pallen! Jeg fant ut at vi var vinnerne i NM i skuterjåss! Jåss er vel et annet ord for tull og vas, for det har gått i ett med tullprat på oss jentene hele helga!

Oh yeaaah! Skikkelig Freddy Mercury stil!

Og nå, litt andre bilder jeg har tatt av meg selv i helgen, bare for at ikke kameraet på telefonen skal ruste vekk.


Overstadig lykkelig?


Her er jeg veldig fordrukket, og skal hjem fra nachs. Det første nachset var tydeligvis en barnebursdag gone wild, for jeg tror ikke det var en eneste sjel over 18. Da følte jeg meg som en oldemor, og ville bare helle 2000 liter betong over meg, og bli ett med grunnmuren. På nachs del 2, kom vi til et fornuftig kvinnemenneske. hun heiv seg i matlaging, og serverte en av mine favoritt-ting å spise. Rosenkål. Fy faen som jeg elsker rosenkål.


Dette er fra den barnebursdagen jeg pratet om. De hadde absolutt ingen glass eller kopper. Til og med bakeboller var umulig å oppdrive. Så hva skulle vi da skåle med? Jo, skåler! Her drikker vi “kjempegod” vin fra skål! Som de kjøterne vi er! Neida.

Skål!


Og så meg igjen.

Så du hva jeg gjorde her? Her har jeg hatt DEN photosession med meg selv, og bare skiftet litt på sitte/ligge stilling og knipset masse bilder. Så spredde jeg de bare rundt på blogginnlegget så det ikke skulle bli så sinnsykt åpenbart at jeg lå i 30-40 minutter og bare tok bilder av meg selv. Snedig!

Jeg har flere bilder fra helgen, men fikk ikke lastet de opp fra den andre telefonen siden den har bestemt seg for å ha akutt hjerneskade. Så jeg får legge de til i morgen elelr noe. Nå er det natt, så jeg skal se om jeg får inn hunden som har lagt sin elsk på en hund som er 40 ganger mindre enn han selv. Rotweiler vs puddel liksom. Men når en liten puddel har løpetid, spiller tydeligvis størrelsen ingen rolle. Det eneste som er litt tragisk, er å se han fortvilt jokke håpefult i luften, mens puddelen befinner seg en halvmeter under han. Også er det umulig å få hunden min inn, den vil bare sirkle rundt hjemmet til puddelen. Slik er det å være nødig!

men! som sagt, nå er det natt, takk for at du stakk innom kjære leser, håper vi sees igjen! Under her finner du en sang jeg har hatt dilla på hele dagen. Natta! 🙂


16 kommentarer

Siste innlegg