Hva er oppe brainsteins?

God ettermiddag fantastiske mennesker, forvokste gorillacyster og shitstains!

Til dere jeg kategoriserer som gorillacyster og shitstains vil jeg bare si at innlegget mitt i går var skrevet med ironi, sinne og en god dose humor. Til og med hunden min med en hjerne på størrelse med en knyttneve skjønte dette.
Om jeg ikke hadde sett humoren i dette selv, hadde jeg da for helvete aldri postet et så forbanna stygt bilde av meg selv i bloggen min, jeg hadde jo heller forsøkt å få dette til å gå forbi i stillhet, og forhåpentligvis hadde det aldri vært nevnt igjen.
Det var det kanskje 10% av dere som har vært innom her som ikke skjønte.

En avis snappet opp innlegget mitt, og da så dere tastaturmisbrukere deres snitt til å varme opp pølsefingrene deres og bare gjøre seg klar til å spy ut deres daglige dose med eder og galle på internett. Hva slags mennesker er dere egentlig? Er dere formenn i undergrunns syklubber der dere slenger dritt om deres egen mor bare dere får sjangsen?
Om dere så dette som en invitasjon til å fritt fram kalle meg stygg, feit eller andre nedsettende ting både på bloggen min og sosiale medier, så må jeg virkelig spørre dere hva eller hvem som har oppdratt dere. Dere setter normal folkeskikk i et dårlig lys, og det viser hvor sneversynt og humorfattig dere må være.

Er det riktig synes dere, at jeg skal gå rundt med en knute i magen fordi jeg nesten ikke tør lese hva slags dritt dere kommer opp med i kommentarfelter, innbokser osv, fordi jeg fleipet med et bilde av meg selv, og kjeftet på de som hadde tatt det.

Jeg sier ikke at jeg er verdens vakreste, men det er ikke poenget her. Jeg synes allikevel ikke det gir retten til å være ufin.
Jeg har i alle fall blitt oppdratt til å ikke si til folk at de er stygge om jeg synes de måtte være det. Da holder man heller kjeft.

Jeg stiller meg spørrende til at internett leverandører og el-kjeder ukritisk leverer trådløse routere og kommunikasjonsutstyr til folk som egentlig burde bodd langt oppe på en vidde der de ikke kan ødelegge for andre. Men det er bare min mening. Jeg vil i tillegg si til dere KOM hit å si det!

Til dere som er fantastiske, som forsto at dette var mer underholdning enn noe annet, som fikk seg en god latter, og som kommer tilbake for mer, takk skal dere ha 🙂

8 kommentarer
    1. Ja det er vel det verste med Internett, for det første at det er så lett å slenge dritt, og for det andre at man trur man veit alt når man bare veit litt! Alle som kjenner deg skjønte humoren din i dette, det er eg sikker på. Og angående de som ikke kjenner deg så må man jo bare si: Synd for dem! hihi 🙂

    2. Fortsett å være dæ sjøl Christin, du har humor og snert. Dem som ikke skjønne det kan bare ta sæ en bolle! Internett troll vil bestandig finnes, små menneska som må slenge dritt om andre for å sjøl føle sæ bedre.
      Nei, sku vært flere som dæ som virkelig tørr å være sæ sjøl 🙂 STÅ PÅ 🙂

    3. Æ vil komme til dæ å si dæ nåkka matti….. Me glede for du e ei råkul jente som æ digge. Vil ikke bare si dæ nåkka , men vil åsså je dæ en go klæm fordi du e så søt 🙂 Matti peis på 🙂

    4. Hei Matti
      Stå på,du er ei hærlig jente !
      Det er noe merkelig med kommentarfelter i avisene,de får alskens rare kryp til å komme ut fra steinen de bor under.Ta det med et flir,husk at vi er mange som elsker deg !
      Hilsen Harald

    5. For enkelte er Internett en fin måte å uttrykke seg på. For andre er det en etterlengtet mulighet til å sitter hjemme i kjelleren til mamma og uttrykke sin frustrasjon med at de ikke mestrer noe annet i livet, ikke klarer å hevde seg på noe annen måte.
      Det er synd på dem, stakkars. De er litt som rasende gamle pensjonister som skriver harmdirrende brev til lokalavisa om hvordan alt var bedre under krigen, og ungdommen nå til dags.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg