hvite tenner og dårlig mage!

Jeg har nå drevet å bleiket på de jævla tennene mine i ca 14 dager, men de blir bare ikke hvite nok.
Jeg tenkte bleike de øverste tennene først, og det fordi jeg synes det er vanskelig å se noen umiddelbar forskjell når det går så gradvis, så jeg kan bruke underkjeven som målestokk.
For det er nemlig jævla dyrt å kjøpe the real deal fra tannlegen, og ettersom jeg ikke driver en megapopulær superblogg der både hue og rævv sponses av alle mulige slags aktører og bidrar til å opprettholde et plettfritt utseende, må slike ting gå av min egen lommebok. Og lommeboken min synes ikke så veldig mye om at det skal kastes penger ut her og der fordi jeg ikke synes tannfargen min er helt optimal.

Jeg kan være forfengelig, men jeg er altfor lat til å gjennomføre alt det som må til for å se ut som en hollywoodfrue 24/7. Ja og så synes jeg det er sykt mye morsommere å bruke pengene mine på ebay. Der får man jo masse dritt for slikk og ingenting, og det er sånt jeg liker.

Jeg tok et bilde før jeg begynte med denne tannblekingen, og et i morrest. Jeg ser jo nå at jeg tok det første under noe jeg vil kalle meget ugunstige omstendigheter. Nemlig under min knallgule badelampe, som gjør at det ser ut som jeg har både snust og røkt uten å pusse tennene de siste 20 årene, i tillegg til en lekker undertone av gulsott i huden.

Men det er kanskje mulig å få fram at det der og da ikke var noen forskjell på over og underkjeven min. Nå er det litt forskjell, men tennene blir bare ikke hvite NOK. så det blir vel en uke til, og da er det så stor forskjell på tennene at jeg uansett må kjøpe et bleikesett til underkjeven min.

Lekkert? ja det vil jeg påstå. Dette er før bleikingen begynte.

 

Dette er i dag. Jeg har tydeligvis bleiket hele meg. Litt forskjell oppe og nede, og så ser jo her at jeg må begynne vurdere restylane i leppene, for dette var mildt sagt trist. Leppene ser ut som en sammenrullet kondom jo. Vi får se om det blir en smell i leppa når skattepengene kommer.
Ellers kan dere jo overse den lekre umbro-genseren min, sponsorpakken fra nelly er desverre forsinket. Med 70 år.

Jeg kan også fortelle dere at planen min om å spise bleik mat for å ikke avfarge på tennene ikke har gått helt som planlagt. Inntaket mitt av babygrøt har i tillegg gjort at jeg ikke har hatt spor av fast avføring de siste to ukene, og det føles ut som jeg har hatt tidenes tarmskylling. Hver gang jeg kjenner en fjert er jeg livredd for å slippe den i tilfelle det er noe mer, så babygrøt-kur vil jeg ikke anbefale til noen over 3 år, eller som lever et bleiefritt liv, bare så dere er klar over det.

Og for å runde av dette litt spesielle innlegget jeg håper du ikke leste mens du spiste frokost, vil jeg bare legge ved dette bildet av en gyngestol.
 
Kan dere fatte og begripe at gyngestoler har en sånn verdi? Jeg lurer på om jeg skal stjele en drøss med gyngestoler og selge de på gata hvis det er slike summer det kan dreie seg om. Jeg kan ikke forstå annet enn at det må ligge mer penger i å pushe gyngestoler enn stoff. Selv om silke ikke er billig det heller.

Takk for at du stakk innom kjære leser, håper vi sees igjen!

2 kommentarer
    1. Du har en spot-on humor som alltid får meg til å le!
      Dagens høydepunkt det, når jeg ser du har skrevet nytt innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg