Giveaway! Billetter til Midnattsrocken 2015!

Jeg har uten tvil de beste leserne man kan ha på en blogg, og det fortjener en belønning i disse påsketider. For å vise hvor stor pris jeg setter på akkurat deg, har jeg klart å hale i land en deal som kan gi deg og en venn tidenes konsertopplevelse!

 9-12 juli går Midnattsrocken av stabelen i Lakselv, og for deg som aldri har vært der kan jeg love deg en konsertopplevelse av en annen verden!

 Tusenvis av feststemte mennesker, fete artister og topp stemning hele helga er noen av stikkordene, og de som har vært der vet at rocken er sommerenes happening du rett og slett bare ikke kan gå glipp av.

 I år får du oppleve disse artistene:

Så om du og en venn vil ha to gratisbilletter til Midnattsrocken trenger du faktisk bare skrive nummeret som står foran på visakortet ditt og de tre siste sifrene i signaturfeltet..

 

 Neida, alt du trenger å gjøre er å:

1. Gå på Midnattsrockens sider på facebook og trykke liker!

2.  Fortelle meg helt kort i kommentarfeltet under her hvorfor akkurat DU og din venn skal vinne, og husk og skriv email adressen din slik at jeg kan kontakte deg om du vinner!:)
 

 

Kjenner du noen som fortjener et VIP-pass til midnattsrocken? Det trekkes en heldig vinner blant de inviterte på Midnattsrocken 2015 arrangementside på facebook, så inviter noen venner så kan det faktisk hende at de stikker av med et VIP-pass!

 Lykke til og sees på Midnattsrocken!

 Sharing is caring, så del gjerne innlegget om du har lyst 🙂

54 kommentarer
    1. Du har en utrolig fin blogg, skal helt klart følge mer med på denne!
      Hadde betydd mye om du kunne kommentert tilbake<3
      Ps gjerne legg meg til som venn<3

    2. bloggen din e alltids arti å læse. Sitt kunn å flire får mæ shjøll når man har den. Lite høydepunkt i værdagen å kunne få den md sæ:p vært en utrolig gave og kunne reist på rocken og møtt masse fæstglade mennesker:)
      Du e en hærlig jente:) å ønske dæ en riktig god påske:)

    3. Hadde vært såå gøy for meg og Remi å vunnet billetter opp. Jeg har vært på midnattsrocken engang, og det va den sommeren jeg og Remi ble kjærester i 2007 og da va jeg ikke gammel nok engang!. Å vunnet billetter til konsertan hadde virkelig vært alle tiders etter alt jeg og Remi har jobbet for. Da vi ikke har planlagte turer opp til Alta i forbindelse med samvær i juli kan det bli dyrt med flybilletter OG midnattsrocken billetter for meg og Remi da jeg er student og uten stipend i sommer. Hadde vi vunnet billetter kunne jeg endelig fått dratt dit med god samvittighet i forhold til pengboka og rocka foten ned i støveln. Føler det ble en sikkerlig håpehåpe kommentar men det er jo det da? 😀
      God Påske Christin 😀
      [email protected]

    4. Æ treng den billetten fordi æ vet at du skal dit og da kan æ ikke sitte ene og alene nede i sør og la deg feste i fylla aleina.. Må ta ansvar å komme nordover så vi kan rase ilag og ta en reunion fra 2012! Tar med meg en hemmelig venn æ ikke vet om enda, men som tiden får vise!
      [email protected]

    5. Wææ så kult! 😀 Æ vil vinne fordi æ e en fattig student som ikke studere, men en trofast midnattsrocker! I år spøke det derimot for at æ faktisk har råd til det, og æ har begynt å tenke i kreative baner for kossn æ skal klare å løse det. Æ vurdere å legge meg utfor inngangen og hylskrike og true me smørkniven mot min egen strupe, men æ har i grunn sterke tvil på at d vil fungere. Så for å slæppe å sitte utfor gjerdet å skrike og kaste småstein på folk (æ e skikkelig dårlig å kaste stein), så håpe æ på å vinne en billett! ;p .. ps, æ ville tatt med meg Tor-Erik.. æ kan jo ikke la han fære aleina, han treng jo meg der til å passe på han! I tillegg til at han har milliongjeld til staten, så han blir nok veldig glad for å få en billett!

    6. Aldri kommet meg på rocken pga jobb, men den her gangen skal æ fære!:D så hadde vært veldi skøy å vunne billetta for meg og venninna mi! Hadde åsså vært fin og sluppe betaling da æ e fattig studen:)
      [email protected]

    7. Har vært å likt nu.
      Æ burde få bilett til rocken..æ har ikke råd til å prioritere festivalpass dit.. 😯😯
      [email protected] *velg meg velg meg*
      VIP pazz burde den trofaste rocken-deltakern Kare Maret få 👍👍👍

    8. Æ har lyst til å ta med kjæresten på midtnattsrocken. Vi va dær i fjor, men æ va skikkelig festbræms siden æ ble syk. Fikk me mæ rai rai av DDE før æ måtte køye. Ikke at æ fikk sove, for naboan hadde seriekobla bomblæstera, så æ lå å vibrerte hele natta. Vi hadde planer om å dra med et gjeng i år, med partybuss og bobil. Men pga litt vel dårlig økonomi ser det mørkt ut. Please help us! Du e hjertelig velkommen til å ta en pinne for landet med oss om vi kommer oss dit! You rock <3

    9. Heia! Æ MÅ jo på rocken! Kæm ellers ska du ha som personlig stylist som sørge for at du ser ut som one million dollar selvom du ligg å rulle i snørrfylla nede i fjæra?! 😀 akkurat! Æ backe dæ med reserve mascara å Mattilakken festival overlevelses kit med allt du treng for å se akkurat nok spakla ut for Lakselv! Pluss at typen absolutt vil dit men æ har brukt alle pengan mine på treningsklær som æ ikke har rørt! Derfor må æ bare ha de bilettan!

    10. Spennende! Æ vil ta me mæ Jonas på midnattsrocken om vi vinn, vi skal ikke på noen feria/tura i sommer så hadde vært kjempeartig å få dradd på rocken! 🙂

    11. Æ ønsker å vinne sånn at min snille gode kjæreste kan reise dit i sommer sammen med en kamerat av eget valg 😊
      Han e en helt herlig pappa og flott samboer og fortjener å bli gjort litt ekstra “stas” på 💜💜
      Ha en flott påske !

    12. Kjæresten min er søring og har aldri vært på Midnattsrocken. Hadde vært utrolig gøy å vinne, han elsker Nord-Norge, og jeg har veldig lyst til å ta ham med meg så jeg kan vise han hvordan en ekte festival er! 🙂

    13. Æ ønske å vinne fordi midnattsrocken kan man ikke gå glipp av! Det e som å skip’e julaften. Har endelig kommet meg på skolebenken igjen, og det har vært knalltøft. Er dermed en fattig student som så vidt hatt råd å reise hjem til mamma i feriene :p Hadde vorre toppen å vunnet billett da. Og i år prøver æ å lure med meg en venninne som aldri har vært på midnattsrocken!!! Og ho virke ikke så gira, men om æ hadde klart å vinne billetter til oss, så hadde ho ikke hatt noe valg. (Så får ho sett ka ho går glipp av) Om ho absolutt ikke VIL fære, så har æ en trofast festival venninne 😀

    14. For at jeg har vært innesperret av mim eks samboer nå i 3 år, endelig fri som fuglen. Var på midnattsrocken for 5 år siden. Det er definitivt den beste festivalen noen sinne. I år har jeg tid og “får lov” til å dra, men har ikke råd. Hadde vært super morsomt å dra igjen!

    15. Jeg er en bergenser som bodde i Finnmark i 1,5 år! Elsket det, og har veldig lyst til å ta turen tilbake i sommer. Hvis jeg vinner billettene skal jeg ta med meg en venninne så hun får se Finnmark fra sitt beste, og vise hvordan man fester!😄

    16. I år e det to år siden æ sist va på midnattsrocken. Det året traff æ min kjære. 🙂 Vi ble ikke kjæresta da, men han fikk nu hvertfall telefonnummeret mitt. Tom Ørjan sendte meg melding allerede på søndag, men fikk ikke nå svar. Han forsøkte flere gang, men det va aldri nå svar å få (stakkar). For en overlegen kjerring, tenkte han da.. men han ga seg ikke med det første. Så han ba søstra mi om nummeret, for å være sikker på at han hadde fått rett nummer og at æ ikke hadde lurt han. Da viste det seg at telefonnumeret æ hadde lagra på telefonen hannes hadde ett 9 tall for mye på slutten… konklusjon: sånn kan det gå når man ska taste med ølbrilla 😀 Det ordna seg nu til slutt og han fikk meg “på kroken”, så nu e det vel på tide med et aldri så lite 2 års jubileum eller?! ;D Hadde vært artig om vi vant hverfall 🙂
      Når det e sagt må æ skryte av innleggan på bloggen din. Knall gode innlegg og flire godt når æ les dem 😀

    17. Takk før en super blogg. Du får mæ te å stor flire kvær gang 😊
      No har æ å mannen mi (gubben) vært ilag i snart 27 år. Dn tia har stort sett vært fylt me onga å styr. No vil æ gjøre ting ilag me han,ting som vi ikje kunne gjøre i ongdommen pga små onga. Men æ veit bære at vi vil aldri få fingern ut av atterskåttn å bestille bilætta skjøl. Så då har d vært aldeles supert å kunne ha muligens vunne nån. Opplevd litt “ongdomstid” igjæn før vi blir alt før træg 😀
      Ha ei hærlig hælg å koz dæ max.

    18. Altså, seriøst, jeg trenger de billettene.
      Naboen min, Oleg, hadde kjøpt et par billetter til rocken. I går kom han over og sa at han skulle reise bort i påsken.
      Jeg vet ikke hvor, men han mumlet noe om “forretninger”, “mafia” og noen han skulle få til å “sove sammen med fisker”. Sikkert badeferie, da.
      Andre naboer ber meg se etter katten eller vanne plantene når de drar vekk.
      Ikke Oleg.
      Oleg ba meg passe på konsertbillettene hans.
      Jeg skulle vokte dem som min egen baby, ellers …?
      Ikke at jeg har en baby, men du skjønner.
      Helvetes trivelig kar, den Oleg, men litt hårdhendt. Han knuste nesten handa mi da han ville takke for at jeg var så snill.
      Jeg så han pakke sin avsagde hagle i bagasjen før han dro. Tydeligvis skal han jakte også på den badeferien.
      Jeg skulle bare gå på do et lite øyeblikk, så jeg la billettene hans på kjøkkenbenken, men så ble jeg distrahert av alle Donaldbladene som lå der.
      Før jeg visste ordet av det, hadde jeg sittet og trykket og lest i over TO timer!
      (Må dra til apoteket og kjøpe Scheriproctsalve etter det)
      Sånn er det når man har lesevansker og det er en skikkelig spennende onkel Skrue-historie.
      Men tilbake til billettene.
      Da jeg kom tilbake så jeg at KATTA hadde spist OLeg sine billetter!
      Enda det sto en helt full skål med tørrfôr ved siden av!
      Hva gir du meg!?
      Et svakt øyeblikk vurderte jeg å slakte og vomme katta, men jeg har sett den monsejævelen spise mus og småfugler før.
      Det som passerer halsen dennes er tygd i småbiter allerede før det passerer drøvelen.
      Så billettene er tygget i småbiter og i min katts mage.
      Det hadde vært VELDIG fint hvis jeg kunne få noen nye før Oleg kommer tilbake.
      Noe sier meg at han kommer til å bli ganske sint i motsatt fall :O

    19. Sist æ var på MDR var i 2009, har skikkelig løst å fære nu men siden æ e student så spørs det ka lommeboka sier..;b Artistan e midt i blinken!
      Ville tatt med meg Linn Kristin Bjørgve fordi ho har vært her for meg i tykt og tynt, og e bare rett og slett den beste vennen en kan få😊 Ho fortjener å bli gjort stas på. Og det hadde vært gøy med noen nye eventyr;) Og det har vært lite gøy den siste tida!
      Digge den her konkurransen, håpe vi vinn;)
      God påske 🙂

    20. Æ syns æ å min samboer Christian fortjener å vinne for vi har di siste 2 åran fådd 2 barn å brukt all våres tid på barnan å ikke hverandre. Så en tur dit sammen hadde vært spot on!
      Vi møttes faktisk på midnattsrocken i 2010 da våres 2 vennegjenga campa sammen. Åran etter lagde vi “camp skyy ” som vi promotere me vogn, vimpel å blåe gensera! Skikkelig gøy :D:D så sånn holdt vi på helt til vi styrte over på d seriøse livet me barn, hus, hund og stasjonsvogn! Så en tur til rocken i år trur æ hadde gjort sæj altså 😀

    21. Jeg og min kjære søster hanne fortjener å vinne biletter, vi har veldig økonomi, jeg som enselig forelder og samt er syk og kann ikke jobbe nå… søster driver gårdsbruk som akkurat går rundt å hun har ikke råd til festivaler eller ferier ….

    22. Hadde vært rått å vunne billetta :p fikk ikke dratt får 2 år siden siden æ hadde jobb, i fjor va æ gravid å i år fikk æ salig baksmell på skatten så d hadde vært rått om æ va så heldigvå vinne !!:p

    23. Koffør bør du sende billettan denna veien? Trur det ska holde å sende dæ en videosnutt fra i forfjor. Det va et helvettes show 😀 Det lar sæ vanskelig toppe, men vi kan jo prøve. 🙂
      Vi reiste i en fortropp oppover på tirsdagen og starta showet. Torsdagsmårran bestilte vi maxi tel flyplassen for å ta imot nån. Vi spurte drosjesjåførn om han hadde nåkka imot nudista. Og neida det hadde han ikkje… Så kun i adams drakt dro vi tel flyplassen, med øl, flagg, rød løper og runebomma…. resten e på film 😛

    24. hei! Super blogg du har! 😁
      Helt kort så mener jeg at jeg og min bestevenn og kjæreste skal få billettene fordi for d første så er det bursdags helga mi(!) og for det andre så har jeg aldri vært på midtnattsrocken før, liksom ever!
      Og midtnattsrocen er en ganske big deal her oppe i kirkenes, så har veldig veldig veldig lyst til å dra og få med meg kjærestn ❤️

    25. Jeg har aldri vært på festival før. Har prioritert å bruke alle fridager på barna. Nå er barna store 16 og 18), og foreldrene fortsatt ung i hjerte og sinn. Kjenner til alle artistene i år, og føler meg klar for festival. Hadde vært knall å ta med kjæresten og mannen i mitt liv på festival.

    26. Hadde vært dritkult å vunne, e nok en av di fåå Finnmarkingan på 22 år som aldri har vært på rocken, nærmeste e i Lakselv på en restplass me utsikt til campen.. D va ikke mye futt i d..
      Desverre har d sæ sånn at æ desverre e fløtta sørover får å gå lærlingetida mi å d blir vanskelig å komme sæ på rocken, iogmed at man må enten leve på nudla å vann i 5 år, eller få heftig igjen på skatten.. Savne veldig Finnmark å folket, å hadde vært helt utrolig kult å kunne fære på Finnmarks største fest!
      Hærlig blogg, keep it up! Om nån år ser vi dæ på “Bloggerne” på Tv2! 😉
      [email protected]

    27. Møtte kjæresten min på rocken for 5år sia, å siden da har vi feira årsdagen vår på Midnattsrocken.
      Vi va der t.o.m det åre ho va gravid. I år blir sjette åre på rad vi e der i lag, så ønske ei ekstra fin 5års feiring 😊
      [email protected]

    28. Æ vil vinne så æ kan ta med meg min kjære vennine så vi kan ha en minnerik å morsom helg som tiligere år 😀

    29. Fordi eg vil ta jeea89 med ! Ho bare jobbe og slit, så nu ska man overaske ho med en helvetes fest i god rocken stil, æpps !!

    30. Æ vil gjerne ha biletta til mæj å en venninne fordi æ prøve liksom å spare men pengan bare forsvinn.. skjønne IKKE kæm som bruke dæm opp 🙂 så hvis æ vinn så blir d værtfall litt mindre som forsvinn 😀

    31. Har kun rocka én gang før, og har hatt veldig lyst å dra dit flere ganger men har ikke hatt råd eller barnepass…
      Har lyst å ta med kjæresten, da vi sjeldent har muligheten til å bare være oss to 😐
      det hadde vært supert! 😃😄

    32. jeg håper jeg vinner billetter til Midnattsrocken. Jeg skal gi vekk begge om jeg vinner, til to som jeg vet vil så gjerne på rock, men som nok ikke har økonomi til billett. 🙂

    33. rett og slætt for at rockefoten ska vær på plass under årets råeste festival uten tvil 🙂 æ sir bare maria maria…. (Scooter)

    34. Har drømt om å få være med siden vi for mange herrens år siden kjørte mamma & co dit fra Alta, slapp dem av og kjørte tilbake til Alta mens jeg lå i baksetet og var bilsyk. Syntes det var skikkelig urettferdig så vinner jeg, skal mamma værsågod få kjøre meg om det så blir hele veien fra Oslo 😉

    35. Familien kommer fra Lakselv, men jeg har aldri vært der .. Har hatt lyst til å oppleve Midnattsrocken og Lakselv, så å vinne hadde vært flott 🙂

    36. Om æ vinn ønske æ å gi bilettene til min søster og hennes kjæreste kristine 😊 de er nyforlovet og skal gifte seg med tiden. ❤️ Vi har avtalt at vi skal på rocken i år. Å d hadde vært fint å kunne overraske de me biletter😊

    37. Kom på, da jeg fikk SMS fra min nabo Oleg om at han snart kommer hjem, at jeg hadde glemt å skrive e-post adr.
      Den er matpakkemamma(krøllalfa? alfakrøll? Hva det nå heter…)gmail.com.

    38. TUDDELU! Æ vil ta med mæ ei vennina på midnattsrocken før at dem mæ dær.. Ka e midnattsrocken uten mæ? Hadde vært awesome å fådd forn 😃
      Marianne Ninja

    39. Jeg ønsker billetter til meg og bestevenninna mi slik at vi kan treffes i år, da vi bor på hver sin kant av landet. Vi har kun truffet hverandre 3ganger siden 2009 og dette er en gyllen mulighet for oss til å få en uforglemmelig helg sammen <3

    40. Glemte å skrive at jeg kan overraske henne med billetter til rocken, samt flybilletter til meg selv oppover 😀

    41. Har lest bloggen din fast i gud vet kor lang tid, og av og til tar æ meg sjøl i å få latterkrampe i kjedelige historietimer, og må lukke ned sia, for å ikke knekke sammen å dø av latteranfall. Dessuten husker æ sommeran æ jobba på kafe e6 i burfjord å stekte burgera til deg som æ la ekstra innsats i for at dem sku bli tipp topp tommelopp! Har kjempelyst å vinne billettan, har drømt om midnattsrocken i ganske mange år, og no når æ gammel nok hadde det vært syykt artig å få dradd dit opp. Har ikke hadd råa, hardt å være student. E på mitt siste år på vgs, og har lyst å feire det på ordentlig vis, å i år e min favoritt på rocken i laxvegas, Stian! 😀

    42. Æ vill gjerne vinne biletta fordi æ e stundent, hold på me billappen( dårlig for økonomien) og fast læser hær på mattilakken! Har lenge hadd løst å dra på midnattsrocken, å endelig e æ gammel nok 😀 å med den lineup’en dem har i år får æ ikke akkurat mindre løst å dra! Hadde vært kjekt å vinne biletta så æ kan spandere på en fellow nybakt myndig på vår jomfrurock tur! 😀

    43. Heia, hadde vært skøy å dratt på Midnattsrocken med min barndomsvenninne. Vi har aldri vært på festival sammen, og d e absolutt på tide, vi blir 50 i år 😀 Mvh Hanne G

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg