Shopping før Sensation

Ja dagens handlerunde med Trine Furnes Jensen endte jo ikke opp i en total fiasko, hvis man ser bort fra mitt glødende mastercard.
Det er visst ikke bare å kjøpe seg en billett til sensation white i oslo, og la det bli med det. Nei her trengs det planlegging av outfit og innfit og output og input. For alt må være hvitt. Fra topp til tå. Så jeg har investert i alt mulig rart fra ringer og leggings og det ene og andre, og hvit hatt. Jeg har hattefetisj. Så jeg har mange hatter,men denne er til nå den råeste 🙂

Storfornøyd med den ja! Så nå er det bare å vente i spenning til lørdag når alt dette skal kles på. Hvite sko, hvitt skjørt, hvit hatt, hvitt hvitt hvitt.
Kanskje jeg må bleke håret helt hvitt, og tenna, og hadde jeg vært litt lur så hadde latt være å ta så mye sol, så jeg hadde vært helt kritthvit. Jeg har også kjøpt sånne lysende armbånd og ringer du trer over huet som lyser i neonfarger noen timer. Jeg blir sikkert seende ut som en neonglowing snowman. Legger bilder ut etter helga, om jeg har husket på å ta noen, eller om jeg i det hele tatt tør å ta noen 🙂

men jeg gleder meg utrolig mye..BENNY BENASSI oh je!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg