Jævla AA batterier

Er det noe som irriterer meg noe så inni svarte helsikens maisåker, så er det holdbarheten på AA batterier. Jeg prøver fortvilt å legge all min irritasjon på et par AA batterier fordi jeg ikke klarer samle motivasjon til å gjøre det jeg faktisk skal. Nemlig å hente meg treningskort så jeg får pumpa opp formen på stussen min så den får et slags juicy skjær over seg. Neida jeg sitter heller å oppdaterer og oppdaterer facebook, fordi jeg ikke syns den oppdaterer seg raskt nok på egenhånd. Så hvorfor er jeg så utålmodig og rastløs når jeg har ting jeg skal gjøre?Burde ikke laredoute pakken inspirere meg nok til å dra avgårde? Jeg er altså verdens tregeste person å få ting gjort med mindre det er snakk om ting som ikke trengs å gjøre. 

Over til poenget. Jeg har fått tips om hva jeg skal blogge til, og jeg tror jeg blir å begynne å intervjue venner om forskjellige temaer jeg forbinder med dem. Så nå skal jeg jakte ned en venn og spørre personen ut om alle delikate detaljer og lignende. Det kan bli spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg