Bin Laden er død, og jeg stryker snart og med.

Enhver med blogg som har respekt for seg selv bør vel ta seg tiden til å nevne at Osama Bin Laden er død. Ja flott er det, han kommer til muslimhimmeln der hundrevis av piker,vin og sang venter han, mens vi andre feirer at en grusom terrorist er død, og venter i frykt på hvilke følger dette vil få av andre som fører hellig krig.

Følgene jeg fikk av dette er kanskje ikke så mye å skryte av. Men det er fordi jeg er så heldig å bo i et land som har forholdt seg forholdsvis rolig angående disse terrorsakene. Så to poeng til Norge.

Jeg valgte å tilføye “og jeg stryker snart og med” til tittelen nettopp fordi det er sant. Jeg sitter å hiver etter luft, tar meg til hode og mage, går rastløst rundt og svetter og fryser om hverandre. Det er ikke fordi jeg har spist dårlig sjømat, men fordi jeg skal på intervju på onsdag klokken ett til “bartender” skolen for viasat 4… Man kan si at det går et og annet adrenalinrush gjennom kroppen min nå, og jeg føler angsten min bygger seg opp.

Hva skal jeg si? Hva skal jeg ha på meg? hva kan de spørre om? Er dette bortkastede penger jeg må betale tilbake til mastercardet? Har jeg NUBBESJANGS å i det hele tatt få være med i programmet?

Bør jeg ha på meg pølse med brød drakt?

stay tuned for flere vettskremte detaljer.. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg