Heat of the moment..

Nå er jeg utrolig sliten. Tar på å prøve å gjøre alle til lags.
  Jeg søkte på bartenderskolen på viasat 4, og ble innkalt til intervju. Dama virket fornøyd, og jeg hadde en god følelse. Samme dag ble jeg oppringt av charterfeber på tv3 der de ønsket meg og venninna mi Trine på intervju, siden jeg hadde skrevet søknad for oss begge, som de hadde syntes var utrolig morsom. Vi ble jo helt i ekstase. Jeg ringte til denne dama og hun lo godt i telefonen, og jeg sa jeg og Trine så fram til å møte henne på intervju.
Noen dager før hadde jeg også skrevet søknad for en venninne av meg som ville være med, og hun ble også kalt inn på intervju for bartenderskolen etter meg.
Samtidig hadde en annen venninne av meg OGSÅ blitt innkalt på intervju, og de elsket henne, for det første ser hun ut som Angelina Jolie, og for det andre har hun sjarm som få. 

De  må jo elske oss finnmarkinger!

Nå er det mye forvirring og rot, etter at det har blitt en del misforståelser og ubehagelig stemning, og det ser ut til at ingen blir å dra på intervjuet etter alt som er skjedd, og folk som går å snakker “på bygda”. Er så utrolig synd at det skal bli sånn for en ting som i utgangspunktet var en uskyldig greie. Jeg synes dette er triste greier, og er kjempe lei. Dette var en litt trist dag syntes jeg. Jeg sier bare “Æsj!”, og jeg som har gått å smilt og smilt å vært i kjempehumør!


Jaja, får prøve på nytt neste år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg