Ord i Natten

Jeg har faktisk klart å sitte på meg en massiv lammelse i det kjøttfyldige rumpepartiet mitt. Dette etterfulgt av noe som kjennes ut som en sammentrekning av en av ryggmusklene og en intens prikking i bena. Det jeg også kan rapportere fra min kropp, er det fluffye håret mitt som står rett opp, bokstavelig talt, og rykningene i muskelen mellom tommel og pekefinger som får pekefingern til å “trykke”. Så hva faen er det som har skjedd? Er det parkinsons? Er det epilepsi? Er det god gammeldags harepest? Nei. Dette er symptomene på å ha sittet på en kontorstol i timesvis og trykt og trykt og trykt på ei datamus. Også kalt “netthandelssyndromet”. Hvis noen har ei hagle med et par skudd til overs, så er det lov å leie meg bak fjøsen og gi meg en hjelpende hånd. Til å luke potetlandet selvfølgelig, herregud.

Og bortsett fra det skal jeg servere et av ordtakene jeg har laget selv, og dette handler om kjærlighet;

“Kjærlighet er som elektriske vinduer i biler. Det er flott så lenge det funker”.

 

Dette kom fra en vis mann jeg jobbet med en gang i tiden;

“Hvis det ikke kan løses med vold, var det i utgangspunktet ikke et problem”.

 

Samme mannen hadde dette ordtaket som handler kvinners forhold til menn..:

“Kvinnfolk er som aper, de slipper ikke taket i den ene greina før de har et godt grep rundt den neste”

Jeg deler kanskje ikke samme synspunkt, men de er jo litt festlig egentlig.

 

 

Søskenbarnet mitt, Sigve, forsov seg til skolen i dag. Så spurte jeg på face om moren hans hadde blitt sinna, og da skreiv han dette:

“æ bare kom ned trappa når ho kom hjem , åsså sa æ ” vækte du mæ?”
så svarte ho ja, så sa æ ” satan, du må jo vekke mæ, ikke la dæ lure av mitt autosvar” :D
åsså fikk æ liksom det blikke tilbake.
she was like “wtf :o
and i said eyeyey, girl i wanna eyeyey”

Hahahaha, makes no sense jo :p

 

Ha en fin natt, og for guds skyld, husk å røys deg opp å gå en runde hvertfall hver fjerde time, om du sitter foran en pc, som du mest sannsynlig gjør om du leser dette. Over og ut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg