Eyecandy

Jeg liker å hvile øynene mine på fine ting. Om det er et vakkert maleri, a hot piece of ass, solnedgangen eller noe annet beundringsverdig skapt av gud eller menneske, lar jeg meg stadig fascinere av vakre ting.

Nå har det seg slik at jeg kjenner en frøken som jeg vil betegne som en kunstner av beste sort, og lager de utroligste malerier og rariteter. På siden hennes kan man ta en titt på alt det hun har laget, bakt inn i en god dose humor.

En av tingene hun har laget, som er til salgs, som tok meg med storm, er denne skattekista..

 

“Røverkjøp” står det over bildet jeg klikket meg inn på, noe som jeg ennå ler av. Herlig!

Åse har også skrevet noen gode grunner til hvorfor man burde eie en “kaptein sabla tynn’s” skattekiste..

FOLK VIL TRU AT DU ER MER VELSTÅENDE  OG JO MERE DU HAR JO MERE FÅR DU.

LYKKEBRØNNEFFEKTEN…. IKKE TULL, Æ HAR OPPLEVD DET SJØL. MAN FÅR LYST Å HIVE ETT ELLER ANNET OPPI DEN Å …ØNSKE

Æ HAR SETT ANDRE Å FÅ DET….. Å Æ HAR IKKE BARE FUNNET ØL KORKER I DEN

KOLLEKTEFFEKTEN…..DEN TRUR Æ PÅ MEN HAR IKKE OPPLEVD DEN SJØL, TRUR Æ

FÅR DU UNGER PÅ BESØK HOLDER DU DE BESKJEFTIGET  I TIMEVIS
Å DU VET KOR DU HAR DÆM

FÅR DU VOKSNE PÅ BESØK MED UNGER BLIR DU BELØNNET PÅ ALLE PUNKTENE OVERFOR

FÅR DU NÅN DU IKKE LIKER PÅ BESØK E DET JO NOK MESSING SOM MÅ PUSSES

 

Jeg synes også at maleriene til Åse er helt awesome..Her er ett av mange 🙂



Helt fantastisk..! Men hvorfor ikke ta deg en tur innom sida hennes? Du finner garantert noe du liker!

www.aasesia.com   check it out 😀



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg