Clip On Hair Extensions

Ja hallo hallo, ønskes av forfengelige Christin, som nå er i det kosmetiske hjørnet.

Jeg satte inn 150 extensions på det lille trillrunde hodet mitt her for noen måneder siden, og var ved første øyeblikk, noe skuffet. Så klipte jeg håret til, og begynte like det. Så ramlet to extensions av her for et par uker siden, og da spredte panikken seg over meg som aids i afrika.

Jeg brukte to dager på å infernalsk “rulle” festene mellom fingrene, flike en løs “ende” så jeg kunne dele opp festene å få jævelskapet ut av håret. Det var jo faen meg nesten klin umulig, for mesteparten av festene hadde sikkert hengt der til den dagen jeg går av med pensjon om jeg ikke hadde rørt dem.

Så nå føler jeg meg så naken oppå hodet, Som en fjærløs påfugl, eller en hest uten hale. Som en sau uten ull og som en kanin uten ører. Men jeg orker ikke en TIL runde med timesvis av “i-ro-sitting” på en stol mens extension fester smelter seg fast i ører og hjernebarken min, eller å flette håret hver kveld, og det å bruke 56 liter balsam for en hårvask.

Så tenkte jeg, “Kan clip on hair extensions være noe for meg?”, ja så kan det det? Jeg aner ikke hvordan de føles, om de holdes på plass om jeg headbanger til 1 plassen på vg lista, eller om jeg blir seende ut som den avskyelige snømannen i parringstida.

Har du noen erfaringer med Clip on extensions å dele med meg? Er det verdt penga og bryet? Legg gjerne igjen en kommentar, hver minste bit informasjon er til stor hjelp når man er så uvitende og nysjerrig som meg.

Og om du lurer på hvorfor jeg ikke googler det? Ja det har jeg forsåvidt ikke noe bra svar på. Kanskje DU vet noe google ikke vet..?

6 kommentarer
    1. Haha, skrive måten din e jo til å få ondt i magen av ! :p
      Har hatt/ har clip on, e fornøyd med det faktsisk. Men e litt slit og ta det av og på hver dag 🙂
      Det kan slettes og krølles som vanlig sånn dær extations. Skal du vaske det så det enkleste er å ikke ha det i håret, men i vasken mens du holder det i en klump ( det jeg gjør hvert fall )

    2. Ireneeliassen: taakker for svar 🙂 kanshe det e derfor æ har ont i magen i skrivende stund.?
      takk å takk for svar på extensions. lure på om æ skal investere vel opptjente sparepenger (som per dags dato e på 500kr) på extensions. det finnes da verre ting å bruke penga på en en klomp hår?

    3. Hehe kanskje d ? :p
      Regne med du skal ha orntlig hår å ikke fake plast? Trur du får clip on til 500 men trur kanskje d ikke e helt i samme kvalitet som andre hår.. ? :p
      Haha ja d trur æ.. Men litt komisk at man bruke pæng på hår som Andre har hadd i sitt hode.. :O!
      Tenkt på det før ? :p haha

    4. Ireneeliassen: æ skal nu med overdreven iver investere i hår et anna menneske har klipt av seg. Resirkulering, gjenbruk, og byttelåning av hårsveis e alfa omega i disse klima-debatt-tidene :))

    5. Har ikke selv hatt det, men har en haug med kjente, venninner, og mindre bekjente som har/har hatt det. Og frisøren min anbefalte clip on fremfor sånne som er fast i håret ditt i en ubestemt tid.
      Synes du skal gå for det. Og så legge ut bilde av deg selv. 🙂

    6. Mialille: Takk for det!:D extensions e herved bestilt, å bilda av kråkereiret på toppen av hodet vil ankomme bloggen ca 5 minutt etter pakken e kommen i posten 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg