Egosentrisk Vissvass

 

Jeg sitter foran pc’n min og ser gjennom bilder jeg har. Er jo utrolig mange bilder av meg selv, så man kan jo undres, finnes det ikke såppass med vakre motiver i denne verden at det burde være noe annet på pc’n min en bilder av meg selv i all verdens positurer? Nei. Tydeligvis ikke. Om jeg en gang skulle miste pc’n er det i hvertfall ingen tvil om hvem som eier den. Og om jeg ikke har et speil tilgjengelig eller blir det minste usikker på hvem jeg er og hvordan jeg ser ut, så kan jeg ta en tur innom ego-mappa mi på pc’n.

Ja jeg har en ego-mappe. Har ikke du?

Meg tidlig en sommermorgen 🙂

Meg og hunden min Evo 🙂 han er så kosete og søt, men vanskelig å få med på bilder.


Her er atter et bilde av meg. Jeg synes jeg er nokså blåøyd.

 

Så fant jeg et litt morsomt bilde fra en gang jeg var på tur ut, og noe som er standard når jeg får i meg alkohol, er at jeg begynner å flekse med biceps. Det slår aldri feil. Har jeg promille, så kommer fleksearmen fram. Det er alkotesten min 😉

Haha, jeg ser litt festlig ut i trynet på det bildet, men hensikten er jo at jeg skal se fryktinngytende og bøs ut, men ser kanskje mer ut som en overtøff øyenstikker :p

Det var også en helt meningsløs oppdatering om ingenting, men hallo, jeg er ikke cnn heller 🙂

4 kommentarer
    1. Aina Birgitte: takk skal du ha 🙂 ja trur det e viktig å få lov å være litt selvsentrert, det e jo tross alt din egen pc og ditt kamera 🙂 og en liten boost til selvtillita å ha brae bilder av seg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg