Mine Bilder

Jeg klasker til med noen flere bilder fra min velfylte pc, for jeg tror det kan gi et nokså greit inntrykk i hva man tar seg til foran kamera.



Jeg kjøpte et kjempestort bein til Evo, men det jeg ikke tenkte på var at han kom til å rive ned alt i den lille leiligheta jeg hadde. For han sprang rundt som en galning med dette beinet, og tok med seg alt som var mulig å rive ned.

 


Evo har også for vane å gjemme bein inne, og her har han gjort sin flid med å gjemme beinet bak en sko i gangen. Jeg vil påstå at det går ant å anstrenge seg littegrann hardere.

 


 

Her er jeg for tre år siden, hunken med den råe kjerra 😉

 




her er jeg med arbeidscapsen til eksen min. Viktig å glise!

 


For tre år siden kapret jeg et fly og holder der på med litt luft akrobatikk, som i min formening går ut på å flekse :p


Å herre min partyhatt jeg elsker hatter! Dette er favoritten.

Jeg liker bilder, og jeg liker å ta bilder. Desverre har økonomien satt en liten stopper for førstevalget innen kamera, nemlig speilrefleks. Jeg har så lyst på et!:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg