3 Gode grunner til at alt er positivt. del3

I skrivende stund sitter jeg med en handlepose på hodet. Hvorfor?

Jeg holder på å bleke etterveksten min, og av en eller annen grunn jeg ikke lengre forstår, kjøpte jeg kun en pakke. Jeg vet at jeg må ha to, men denne gangen tok optimismen min helt overhånd. Ikke ventet jeg heller til jeg hadde kjøpt en til, så nå er hele fremsiden av hodet mitt dekt med bleikemiddel, og baksiden har fem cm lang ettervekst. Det er i øyeblikk som dette jeg virkelig setter pris på at alt er positivt…

 

3 gode grunner til å kun farge halvparten av håret ditt

– Folk som kun har sett deg fra den ene siden, vil kanskje ikke kjenne deg igjen om du begår en kriminell handling der de ser deg fra den andre siden

– Sjansen for å møte en med likedan hår som deg er nå minimal, med andre ord er det unikt

– Du kan farge det resterende håret i hvilken farge du vil å se hva som passer deg best

 

3 gode grunner til å aldri rydde ut av kjøleskapet

– Det vil bestandig se fullt ut, og gi en følelse av rikdom

– Etterhvert vil det skje en slags big bang hendelse inni som gir deg muligheten til å utforske nytt liv

– Sjansen for å spise ute er betraktelig høyere, noe som kan gi deg mange gastronomiske opplevelser.

 

3 gode grunner til å ta på deg skylden for et drap du ikke har begått

– Du må ikke lengre holde nachspiel hver helg hjemme hos deg

– Du får oppleve hvordan real life Prison Break er

– Du trenger mest sannsynlig ikke betale din del av regningen lengre på restaurant

 

Legger ved et bilde der jeg har brukt mine awesome skills til å redigere et bilde av meg på pc. Hvem trenger photoshop når du har paint?



Å så legger jeg ved et bilde som er ett år gammelt fra jeg var i Oslo. Man kan spøøre seg selv; er man riktig navlet når man velger å kle seg slik? Ja ikke vet jeg. Men det er morsomt å være på plasser man ikke møter de samme folka igjen, hvertfall ikke på lang lang tid, og kan gjøre litt som man vil..




18 kommentarer

Siste innlegg