3 Gode grunner til at alt er positivt. Del4

Da har jeg fått i meg en banan oralt, og sitter nå med en kopp te, og skal skrive et kjapt innlegg før jeg går ut i det nydelige været som plutselig dukket opp. Og jeg skal ikke bare stå helt apatisk utfor huset, neida, jeg skal pusse litt spakkel å pusse litt på noen bulker på en av faren min sine biler. Det blir kos. Så for å hjelpe deg å tenke positivt, kommer nå 3 gode grunner til at alt er positivt..

 

3 gode grunner til å bytte lillesøsteren din mot et drivhus

– Du kan nå begynne å dyrke grønnsaker, noe som vil gi deg en betraktelig sunnere livsstil.

– Du har nå et glasshus, og kjenner du noen som heter Stein, kan du kaste han gjennom et av vinduene.

– Foreldrene dine vil nå gi deg dobbelt så mye oppmerksomhet. Det vil muligens myndighetene eller barnevernet også.

 

3 Gode grunner til å aldri svare telefonen når den ringer

– Du fremstår som et travelt og utilgjengelig menneske, noe som avler respekt og beundring.

– Du trenger ikke bekymre deg for stråling i hodet, noe som gjør at du kan oppholde deg lengre ved atomkraftverk.

– Du har nå dyrebar tid du kan bruke på å sortere gamle aviser etter dato, slitasje på trykksverten og falmethet i fargen.

 

3 Gode grunner til vrenge overleppa over hodet

– Du trenger ikke bekymre deg for farlig uv-stråling i ansiktet

– Du vil alltid se smilende ut, noe som gjør deg mer imøtekommende og hyggelig

– Du sparer kolossalt mye penger på sminke

 




6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg