Update! Ukesoppdatering med spenst i!

Etter en noe depressiv og paranormal tilværelse, er jeg nå tilbake for fulle mugger foran pc’n. Om du lurer litt på hvorfor jeg har gått inn i en fase som jeg har delt med en haug emo’er, ja så er det fordi min livs kjærlighet og jeg ikke funket, atter en gang. Vi har vært av og på som et par overivrige lysbrytere, men alt i alt, så viser det seg at vi overlever ikke en uke uten hverandre. Er det ekte kjærlighet, eller er vi bare helt vimsete og rar?

Vi har bestemt oss for å forsøke på nytt. Vi la all skylden for våre tidligere mislykkede forsøk på min gode venn Trine, og mente alt var hennes feil. Det var hun som gjorde oss så ubesluttsom og vimsete. Så nå sa vi ifra til henne at hun måtte skjerpe seg. For håpe at hun forstår at hun ikke kan gå rundt å gjøre oss usikker. Uskikkelige Trine altså.

Trine trener som en galning for å delta i slike body builder konkurranser, og når jeg var den eneste av oss tre som under grillingen, gikk med bollemage og øl i hånda, så følte jeg meg noe utilpass. Jeg legger herved også skylden på Trine for bollemagen min. Faens Trine.

Kanskje jeg skal oppdatere deg, åh min vakre herlige leser, på hva jeg har foretatt meg den siste uken? For jeg vil velge å påstå at jeg ikke har ligget på latsiden..

Forrige helg, klarte jeg rydde en del hjemme i huset, noe som ABSOLUTT trengtes. Eller egentlig så går ryddinga mi mest ut på å flytte en god del gjenstander fra en plass de er i veien, til en annen plass de ikke sees så godt. Midlertidig problemløsning kalles det.

Så kom lørdagen, og da var det BOMP COMP i hammerfest. Jeg ble med en av mine bestevenner, Bjørn Wilhelmsen, som har lagt sitt hjerte og sjel i disse bilstereogreiene, på show, der det gjaldt å konkurrere om å ha et anlegg i bil som spilte høyest.

Jeg fikk en nøkkelhengertråd sak som det sto pioneer på, fikk en rask opplæring å skrive ned de som skulle konkurrere, en fet regissørstol, og vips, jeg så helproff ut. Som om jeg aldri hadde gjort annet.

Ser rimelig profft ut hva?

Jeg hadde også sagt ja til å være en del av underholdningen på dette kalaset. Med meg skulle også en dame som het Charlotte, som jeg forøvrig aldri hadde møtt innen da, være med. Hun viste seg å være et helt herlig, fantastisk og sprudlende kvinnemenneske, som jeg syntes var helt rå. Jeg kunne ikke fått en bedre “partner in crime” for anledningen.

Vi skulle kle på oss et par t-skjorter med “Bomp comp” logo på, og fant ut at inne i en bil var vi tilnærmet usynlig, og ingen andre enn vi to, ville nok mest sannsynlig forstå hva vi holdt på med. Jeg får unnskylde med at jeg var ganske ung og naiv for en uke siden. Jeg lo så hardt at jeg fikk nyresleng, for denne Charlotte var det faen meg futt i.

Noe sjenerte gikk vi å delte ut litt stæsj til publikum og deltagere på Bomp Comp’en, før det var time to shine. Vi skulle nemlig delta i en “Wet T-shirt Carwash” greie, vi var pretty much edru, og jeg holdte på å svime av. Det var nesten jeg holdte på å springe loddrett vekk fra plassen i angst.

Jeg turte ikke se opp et sekund fra den infernalske svampingen jeg holdt på med på bilen, inntil Charlotte utbryter “her er det jo en bulk som må rettes opp!!” og peker fortvilt på en liten rustflekk på døra. Da begynner jeg å le, og får så en klisjvåt svamp over ræva. Så ble det en del fliring, og mye useriøst, men alt i alt, utrolig gøy.

Etterpå ble det litt pilsdrikking der det gikk hardt utover inventaret i hytta..




Litt kosesmekking med en panelovn gjorde susen.

 

Vi som hadde hjulpet til på Bomp Comp fikk også VIP billetter til konserten med bøbben og yogi, og det var dritkult. Snakekt med både kjente og ukjente, og møtte mange mennesker med godt humør og partystemning. Hadde alt i alt en kjempeherlig lørdag/søndag i hammerfest, der man fikk være med på kjempespennende opplevelser, møte fantastiske mennesker, og det ble en god del fliring.

Jeg ser jo nå at å skrive om en hel uke som har vært noe hektisk blir rett og slett for mye i kveld, så jeg fortsetter i morgen med oppdatering fra min travle uke, for the best is yet to come 😀

Ha en fin natt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg