Gamle sko surrer mest

En nokså regnfull, kald, varm, våt og tørr juli morgen, sitter jeg hjemme i Langfjord å bannes over hva som kunne vært og hvor det som har vært har blitt av, og om det var verdt det. Når ser du sikkert ut som et spørsmålstegn, men av alle tegnene på tastaturet, synes jeg faktisk at det er et av de mest praktiske og fineste å se på.

Jeg har i det siste hatt så mye uflaks at jeg vil prøve å snu det om til ren og skjær lykke og skal nå bruke min ninja teknikk til å snu alt om her direkte på bloggen

HO

HAAA

HAYA

 

Først ble jeg huket inn av politiet fordi jeg prøvde å smugle to svensker inn i Norge. Jeg fikk beskjed om at dette ikke var det samme som trafficking, men fikk allikevel 200 kroner i bot for dårlig holdning. Så jeg må begynne å gå med rett rygg heretter.

Så mistet jeg bankkortet ned på gulvet, og da kjente jeg at legetimen nærmet seg med stormskritt.

Ikke bare landet bankkortet på gulvet, jeg måtte bøye meg ned å plukke det opp, å når jeg gjorde det, ble jeg bitt av en spekkhogger som gjemte seg under en av flisene på kjøkkenet.

Jeg ble fraktet i all hast til nærmeste meieri, der de melket meg tørr for eventuelle spekkhogger gifter som kan medføre massiv hjernesvikt på onsdager, og dårlig signal på riks tv.

Jeg har forøvrig også satset alle mine penger på et nytt firma jeg har startet opp, som ble lagt ned like fort. Det var et firma som produserte ostehøvler for venstrehendte. Nå er det jo slik at ingen tydeligvis tør å stå frem som venstrehendte mer, og det må da være derfor firmaet gikk konk.

Men jeg gir aldri opp, tydeligvis. Nå er jeg på skattejakt rundt stuebordet, og kartet er merket med en X, og der skal skatten ligge. Jeg synes det er upraktisk at man må oppsøke en eks for å finne skatten.

så jeg orker ikke lete etter skatten mer. Jeg får håpe jeg får tilbake skatten av ligningskontoret i stedet for.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg