Globetrottern Christin!

Hei igjen kjære leser 🙂 Eller bare “hei” om det er første gang du titter innom.  Hyggelig er det uansett 🙂

Jeg har vært nokså opptatt med alt mulig i det siste, og synes det er litt morsomt å alltid være på tur en eller annen plass for å oppleve noe nytt.

Å denne helga som var, har jeg vært i Tromsø på BILFÆST arrangert av Tromsø og Alta bilstereo med flere. Dette var da altså en bilstereokonkurranse med en heidundrende fest etterpå.

Jeg møtte så mange fantastiske mennesker, og jeg lo på meg en nyreskade, og levra mi klarte jeg sette ut av spill med altfor høyt alkoholinntak.

Jeg danset til beina mine var så såre, at jeg fikk en av mine medsammensvorne til å bære mine altfor høye støvletter, mens jeg sprang barbeint rundt i tromsø by. Jeg tok nattmaten på burgerking, og det jeg ikke klarte på, sopet jeg ned i veska. Seriøst, det stakk opp en hel haug med pomfri, og en halvspist burger, som jeg tok fram ved flere anledninger for å gnage litt på. Jeg nektet å ta taxi av typen Prius, og ville kun ta taxi som var veldig IKKE miljøvennlig siden jeg ikke heiet på Ozonlaget, og jeg truet i tillegg en taxisjåfør å skyte han i kneet om han jukset i fotball.

Jeg fikk meg caps og bikini fra Tromsø Bilstereo, men fikk ikke anledning å bruke bikinien grunnet den iskalde temperaturen. Jeg skulle jo egentlig utføre en slags carwash under selve BILFÆST.

Jeg skal være så merkelig at jeg legger ut bilde her av bikinien jeg fikk ettersom jeg ikke fikk brukt den under arrangementet. Jeg ble jo dritglad 🙂 på den er det et Rockford Fosgate merke 🙂 Eneste var at den var for liten øverst, og for stor nederst :p

Men faen, gjerrig som jeg er, så blir jeg faensåglad mengang noe er gratis.

her kommer litt bilder fra turen 🙂

 

Meg og Bjørn på ferga! Lyngenferga som egentlig tar en halvtime eller noe, brukte denne gangen 3 timer grunnet motorhavari, så vi måtte bli SLEPT av en annen båt!


 



Her kommer slepemannskapet :p

 

 

Jeg sier bare, Fy faen for en fergetur altså! Jeg er veldig glad dette ikke var på returen, da jeg hadde noe så inni helvetes angst og fyllesyka.

 

Bjørn og Christian 🙂 Jeg lo så jeg dreit på meg en 6-7 ganger av de tullingene 🙂

 

CrazyCamilla og ChicaChicaChristian :p Camilla var en av de forunderlige individene jeg var så heldig å møte på i Tromsø 🙂 Hun var liten, men fyllt helt til randen av god gammeldags galskap, og jeg lot meg rive med nokså fort av hennes tulltak. 🙂

 

Premiene 🙂 Som jeg og Camilla var så hyggelige å hjelpe å levere ut 🙂

 

Bilen til Morten Horsdal, en kjempekul kar jeg fikk/tvang med å danse på festen 😀 Og når jeg sier danse, så er det vel egentlig en slags provisorisk, halvrytmisk, epileptisk rykking i forskjellige kroppsdeler :p


Her ser vi Jan Tore i full galopp med mikrofonen han stapper inn i bilene for å måle!


 

Duden fra Tromsø Bilstereos bil. Jeg overdriver ikke om jeg sier det var hvertfall 5 skjermer i den bilen. Sikkert svindyr tv-lisens.

 


Camilla viser hvor HOT en søppelsekk kan være 🙂

 

 

Bjørn fra Alta Bilstereo sin biiil 🙂

 

 

 

Bikinen jeg fikk 🙂

Nå til helga skal jeg og min beste venninne Trine til Oslo på Tiesto konsert, med billetter til bacstage afterparty, og lørdag er det onlinemagasinets sommerparty, og vi gleeeder oss 🙂

Ha en fin uke, så oppdaterer jeg så snart jeg kan 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg