Sexoholic

Det er litt morsomt å logge inn på mailen min å få kommentarer fra bloggen om at det er lenge siden jeg har oppdatert. Ja jeg vet jeg har vært sløv, men jeg har rett og slett vært i en annen verden.

Kanskje tilogmed i et paralellt univers, der jeg har vandret rundt i min egen lille elskovsboble. 

Ja for hva skjer? Jo, jeg har jo funnet meg en kjæreste, endelig, og det går jo så det suser. Vi er like vi to, så vi er venner på samme tid, noe som betyr mye moro, og mye sex. 

Jeg har hatt så mye sex i det siste, at jeg har hatt problemer med å ikke gå hjulbeint, musklene er så slitne at enkelte måter å bevege beinet på er umulig. Jeg har vondt i armer og ben, og ryggen er helt ødelagt. Jeg er sliten, og klarer såvidt å fungere normalt i hverdagen, men det er da en liten pris å betale for fullkommen sesx.

Dette er kanskje litt vel ærlig, og ret frem, men nå er ikke jeg kjent for å være så veldig diskret. Min stakkars kjæreste har også vært nervøs for hva jeg kom til å finne på å si med tanke på bloggen min, men da måtte jeg forklare han dette..

For meg er det helt naturlig å prate om sex, har jeg sex, så snakker jeg om det på lik linje som jeg snakker om bilen min, problemene jeg har, og ting jeg opplever. Jeg MÅ faktisk fortelle om det. 

Venninne mine vet at dette er utrolig viktig for meg, og jeg utrrykker gjerne min glede og mine følelser nettopp gjennom sex. Jeg hørte en gang i tiden at har du dårlig sex, teller det 70% av forholdet, og er det bra teller det 10%. Det kan kanskje stemme, men for meg er det litt 70%/70%. 

Det er jo heller ingen nedtur at gutten er 5 år yngre enn meg, noe som jeg mener gjør han litt villere enn vanlig, Har du en annen oppfatning av alder/lyst?

Alt jeg vet er at fortsetter det slik er jeg nok nødt til å legge om bloggen min til en sex-spalte, istedet for randome tanker som angår meg.

Jeg skal forresten begynne blogge for onlinemagasinet ( omag.no) og dette gleder jeg meg veldig til.

Jeg er litt avhengig av å blogge etter en rød tråd elelr hva man skal si, så jeg ikke føler at det blir litt tanketømming, så jeg sliter litt der. Blogget som sagt til boka 100 ting å gjøre før du dør, og en meget kort periode blogget jeg om kunsten å tenke positivt.

Jeg har vurdert å lage en slags “dagens sang” og blogge rundt tanker jeg får rundt sangen jeg hører der og da, fordi musikk får meg alltid i forskjellig humør, alt ettter hvilke minner og tanker som dukker opp.

Håper du fortsatt ramler innom i ny og ne, hvem vet, kanskje jeg har skrevet noe som underholder deg noen minutter 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg