Dopapir+Kaviar= sammenbrudd

Om det er min sosiale angst, eller min overanalyserende hjerne som jobber på spreng når jeg er på handletur vites ikke,men jeg synes det er helt utrolig jævlig å kjøpe dopapir og kaviar. Disse to stakkarslige, nokså hverdagslige varene får meg rett og slett til å freake ut sånn smått.

Jeg synes rett og slett det er flaut og stå foran hyllene med toalettpapir, og når jeg tar en pakke, tar jeg aldri mer enn en 6-pakning med papir, og passer på at det ikke er av det billigste eller dyreste. Ingenting som kan tyde på uvanlig toalettaktivitet. Jeg prøver å legge det diskret i handlevogna, slik at det ikke vekker reaksjoner hos andre, og jeg HATER å måtte bære det synlig når jeg har betalt i kassa. Det føles ikke rett å putte kun en pakke toalettpapir i en handlepose, men det føles ikke rett heller å gå å bære på det under armen.

Jeg vet at alle driter, og at de fleste velger nok 3-lags lambi framfor gamle aviser, og jeg vet at de fleste mest sannsynlig skaffer seg lambi’en sin på en dagligvarebutikk, da jeg har mine tvil om at det finnes noen form for toalettpapir-svartebørsmarked.

Men hadde det ikke vært herlig da? Å kunne smyge seg inn i en mørk bakgate å få favoritt-tørken din kjempebillig fra en skummel mann med altfor mye papir under jakka?

Jeg liker brødskive med egg og kaviar.

Men jeg synes kaviar er nokså flaut å kjøpe. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har hørt noen kalle en kvinnes underliv for “kaviarkrysset”, noe jeg syntes var helt forferdelig. Jeg har også hørt noen kalle kaviar for “torskeabort”. Nå er ikke den siste noe som ville stoppet meg fra å kjøpe kaviar sånn generelt, men kaviar er noe jeg har vansker for å plukke opp å legge på handledisken i butikken.

Jeg tror de fleste fiskeprodukter i butikken skremmer meg litt, fordi jeg ikke vil assossieres med fisk. Jeg skal stoppe der, og gå å skylle ut hårfargen som nå holder på å etse seg gjennom kraniet og bleke de 45 hjernecellene som ligger på lur.

 

Dette var et par av mine merkelige shopping- fobier, og jeg har maange. Har du noe du får fnatt av å måtte kjøpe i butikken?

 

Og så bruker jeg 30 sekunder av tiden din på å fortelle atter en gang at jeg blir utrolig glad om du stemmer på meg i FHM’s forsidejakt. Det gjør du ved å gå inn på http://mobile.fhm.no/contests/23?contestant=984#contestant_984_item og stemme på Christin 🙂 hei å hå og god helg!:)



8 kommentarer

Siste innlegg