holy santa clause shit!

Da har jeg shottet en nokså varm kopp te, for å kickstarte dette blogginnlegget tidlig en søndags formiddag. Nå spør du deg selv “tidlig søndags formiddag..?” og jeg svarer “JA, man kan shotte te!” Det er ikke bare espresso som inneholder koffein, selv om man brenner seg langt færre ganger, og mye mindre ved å shotte en espresso framfor en stor kopp te, men nå er ikke dette blogginnlegget et kaffe-te-spesial, det er et søndagsspesial!

I det siste har jeg fått mange spørsmål om jeg har drevet med genmanipulering og kloning inne i min egen kropp, aka graviditet. Dette pga et par uheldig utvalgte statuser og blogginnlegg, som gjorde at de fleste valgte å trekke konklusjonen om at jeg var på tur å reprodusere meg selv.

Jeg nektet plent for at det var noen arving på tur, men ble tilslutt usikker selv, ettersom påstandene ikke ville gi seg. Så jeg gjorde det som måtte gjøres, og kjøpte meg en graviditetstest som jeg gladelig pisset på. Det er jo ikke ofte vi jenter kan ha gleden av å sikte oss inn på ting når vi urinerer, så de fem sekundene man får pisse på en blink, verdsetter jeg av hele mitt barnslige hjerte.

Jeg kjøpte den idiotsikre varianten av en graviditetstest. Den som nesten brøler til deg statusen over livmorsområdet ditt. Man måtte bare vente på det timeglasset i hjørnet som minte meg om å sitte å laste ned altavistas søkesider på pappas gamle mac i 1908.  Og PLUTSELIG står det klart og tydelig i displayet “IKKE GRAVID”, så du ikke trenger fomle som en galning med noe som plutselig virker som ALTFOR mange fingre til to hender, en tom liten eske, en krøllete bruksanvisning, og en plastpinne-tisse-blink, etter svaret på hvordan din framtid nå ser ut.

Nesten litt skuffet, tar jeg et rask overblikk over esken for å se…kan det være feil? Denne litt merkelige følelsen av å nesten håpe på at det skulle være mulig at den skiftet fra “ikke gravid” til “gravid” grunnet en liten feilvurdering, skremte vannet av meg. Jeg ville tydeligvis ha kids, noe som er rimelig nytt for meg.

Samme kveld fant jeg ikke mini-pille brettet mitt. Jeg tenkte ikke noe over det siden jeg har for vane og surre slike ting bort, og jeg egentlig skulle hatt 40 barn tilnå grunnet at jeg er så slørvete med inntaket av pillene.

Neste kveld, samme greie.

Så spør jeg kjæresten min på tull “har du tatt alle mini-pillene mine?!” og jeg får som svar at jeg kan bare glemme å finne de pillene, for de er borte.

Så nå sitter jeg her, ubeskyttet.

Nå skal jeg koke meg en til te-shot, mens jeg biter litt negler, og tenker litt til.

Ha en fin søndag!

11 kommentarer
    1. Your fellow mech. Chick: Hei hå, vi får se ka som skjer, men æ bynne vel bli gammel nok til det, selv om æ sikkert ikke e fruktbar før langt uti 2012 ;p

    2. Your fellow mech. Chick: nei det tar vel litt tid når man har gått på p-pille å sånt, såeeh :p men vi får se ka som skjer, så lenge pekå tvihold på p-pillan mine så ligg resten i guds hender holdt æ på å si :p

    3. for nån går d dritfort å bli gravid etter pillebruk, men for andre tar d fan så lang tid. d e 14 mnd sija æ slutta å e ikke blidd gravid xP sugent når man planlægg..

    4. Anonym: æ trur at e det meninga så skjer det når det e ment å skje, og man kan ikke presse skjebnen. Nångang skjer det når man minst vente det, og nångang skjer det når man planlegg det.

      Æ skal krysse fingran mine å håpe for deg, kjære anonym, at du får en liten beby i magen fortere enn svint 🙂 lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg