Dag 2

Jeg ryddet soverommet i går (igjen) i et håp om at nrk ville ta nye bilder av soverommet sånn helt tilfeldig. Selvfølgelig var de kjempefornøyd med at det så ut som noen hadde kapret en trailer full av klær, lastet den med C4 for så å detonere hele denne trailerklesbomba inne i et hus. Jeg vil ikke akkurat si at jeg ryddet forgjeves, siden man  nå kan komme seg inn døra og bort til sengen i mørket uten å ende opp med livsvarige skader pga meg. Men det føles allikevel litt forgjeves siden ikke norge kommer til å se at dette var et tiltak som jeg ordnet opp i.

Dagen i dag var veldig morsom. Jeg viste dem det selvbygde vraket mitt av en scooter, noe de var veldig imponert over, men som ville fått enhver annen snescooterentusiast til å rynke på nesen. Scooteren har vel mer sentimental verdi enn markedsverdi, ettersom jeg mest sannsynlig hadde fått mer for den om jeg hadde solgt den i deler enn som et helt objekt.

Villkokken Berit hadde sagt klart i fra at jeg ikke fikk lov å ta de med på noe scooterkjøring av det ulovlige slaget, selv om det kanskje er det jeg hadde hatt i tankene. Jeg mener jo at min rett som fjording er på lik linjes med samenes, siden jeg også stammer fra et urfolk, og dermed kan gis disp til å gjøre hva jeg vil, selv uten disp.

MEN, Berit tenkte noen hakk lengre foran meg, og arrangerte det slik at vi fikk lov å være på crossbanen i Burfjord med broren hennes. Det var helt utrolig slitsomt, men veldig morsomt. Ettersom jeg ikke har kjørt så veldig mye scooter på egenhånd, ble det noe stivt og klønete, men det var allikevel en helt ufattelig morsom opplevelse, som jeg kommer til å kjenne på kroppen noen dager fremover.

Vi fikk servert mat og pratet masse tull med Berit, som selvfølgelig gjorde sitt ytterste for å lage bra show, og det var vanskelig å la være å le av den crazye kjerringa. Det var prat og sang, litt klimpring på gitar og god stemning, før vi tok kveld for denne gang.

Når jeg kom hjem var jeg bokstavelig talt på tur å sovne av idet jeg gikk ut av bilen, for dagen i dag var av det mere aktive kaliberet. Jeg fikk sovet litt, og når jeg våknet var jeg fortsatt så trøtt at jeg holdte på å spy. I tillegg var ryggen litt støl, og menssmertene inkludert en oppblåst mensenmage på størrelse med en badeball gjorde at jeg ble litt gretten, helt sånn overfladisk sett.

Jeg så meg forresten i speilet på tur hjemover i dag, og lo litt over at all fukten fra den tinte snøen hadde gjort sminken min noe herjet, og det at jeg såg så sliten ut, gjorde at jeg hadde et lite heroin-chique aktig look going on.

Håper iallefall dette blir bra underholdning for folket når det vises på tv, for dette er utrolig gøy å være med på! Jeg liker forresten crewet fra nrk bedre og bedre, og ser fram til å ta en fest med dem!:) Stay tuned for fler innlegg om min menssyklus og dagene med nrk!:) God kveld fra Mattilakken/ Slakkidotten!

 

 

 





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg