Dag 3 og 4

Som sagt tok NRK turen til Langfjord, og her kommer “rapporten” fra de siste to dagene..

Torsdag tok vi turen til jobben min i Badderen. Jeg har forøvrig verdens morsomste sjef, og syntes det var skikkelig kult at han stilte opp foran kamera med bergingsbilen og det hele. Det dukket noen lokale opp som sto å lo å pekte på meg, så ikke noe uvanlig den dagen for å si det sånn!

Etter litt jorring på jobb, gikk turen til Alta, for å vise litt bilstereo mekking med Bjørn Wilhelmsen, Christian Wahl og Even Aslaksen. Det var litt festlig å se at gutta som vanligvis er nokså tøffe i kjeften, ble litt stille når kameraet kom fram. Bjørn var sporty nok til å ta på seg mikrofon, selv om han var nokså beskjeden i forhold til hvordan han er til vanlig.

Jeg fikk meg også en tur på polet siden vi skulle ta en fest senere den dagen, pluss litt undertøy til fotoshooten dagen etter.

Jeg inviterte til fest i Langfjord i Casa Del Mattilakken, og både jeg, gjestene og tv-teamet var imponert over oppmøtet. Det var dritbra stemning, praten og latteren satt løst, og det virket som alle koste seg skikkelig. Jeg pyntet meg skikkelig, dvs rosa kjole og lange hvite tennissokker. Jeg tenkte jo ikke på at ikke alle vet hvor mye jeg elsker tennissokker, siden jeg faktisk synes at det er et must til ethvert antrekk, tilogmed kjole.

Når jeg drikker blir jeg alltid så jævla vill. Når kameradama skulle ta på meg mikrofonen, klarte jeg ikke stå i ro, så jeg ble stående å smådanse/trippe mens jeg pratet fort og masse.

Så hadde plutselig mange av oss hatt på oss, for jeg er jo så glad i hatter. Så jeg må ha sett bra rå ut, med rosa kjole, tennissokker og hatt! Det ble litt dansing på bordet, og vi fikk filmet at jeg lot som jeg tok programlederen bakfra. Villkokken Berit sto for opphoring av en god del grandiosa, og var med på å lage dritbra stemning.

Når kamera ble slått av, og merket at jeg ble noe overstadig godt humør, la jeg om til dongeribukse, ettersom jeg skjønte at jeg var for sprellete med beina til å klare se elegant ut med kjole.

Jeg skulle avogtil ønske at jeg ikke pratet så forferdelig mye når jeg drakk, for jeg tror kamera fikk fanget opp veldig mye merkelig fra meg.

I fem tida på morgenen var jeg helt knekt etter en morsom kveld, og jeg vil takke alle som kom. Så takk til

Meg
Bunte
Jeanett Taftø Simonsen
Vegard Taftø Simonsen
Jeanett Nango
Trond Vidar Kristensen (? :p )
Nicolai Kristiansen
Bjørn Wilhelmsen
Christian Wahl
Fred Reino Følstad
Tor Arne Nilsen
Villkokk Berit Bjørnholt
Trine Furnes Jensen
Og selvfølgelig de fra NRK som var med på å holde moralen nede og humøret oppe!

Jeg klarte å få tatt noen bilder mens jeg ennå var oppegående! 🙂



Meg og Freddis!

 

Tor Arne, Litt av kamerafolka 🙂


Trond Vidar, Nicco, Jeanett Nango, red-eye-crew!


Nicco, Jeanett Nango, Jeanett Taftø, Vegard Simonsen og Bunte!:)

 


Christian Wahl (som forøvrig ser ut som han ikke helt skjønner hvem det er som tar bilde), Bjørn Wilhelmsen og Trond Vidar

 

Fredagen kom Kristoffer (programlederen) og kameradama og tok en liten sjekk på formen og vi pratet litt og drakk brus og røkte i sofan hos meg. Jeg så nok ut som jeg hadde nettopp overlevd en atomkrig, for jeg følte meg utrolig sliten.

Vi startet mot Alta, der vi spiste på Alfa Omega, før turen gikk opp til Isabel Desireè Skog for en fotoshoot. var litt morsomt med både kamera og filmkamera under shooten. Isabel hadde sminket meg og ordnet håret, for jeg tenkte at etter gårsdagens utskeielser måtte det profesjonell hjelp til for å dekke over de verste sporene i ansiktet.

Det var forferdelig trasig å si hadetbra til gjengen fra NRK. Jeg syntes programlederen Kristoffer var skikkelig kul, og det var ganske trist å tenke på at nå som var blitt skikkelig kjent så var det på tide for de å dra. Kameradama hadde vært så stille pga hennes dedikasjon til ordentlig kamerastyring, men fredagen pratet hun som en foss. Det var morsomt, kul dame! Sjefen, Webjørn, var også veldig kul. Han jeg aldri husket navnet på, som gikk rundt med et 5D kamera, var ganske koselig, men han var så stille at jeg syntes det var litt trasig at han ikke kom å drakk seg full på torsdag, for da hadde man nok klart å få ut et par gloser fra han og.

De virket fornøyd med oppholdet her, og da kan jeg ikke si meg annet enn fornøyd selv. Det blir spennende å se resultatet til høsten når det kommer på tv.


Scooteren min som jeg har vært med på å bygge. Den fikk seg også en liten runde foran kamera, mens jeg holdt på å le meg ihjel :p

 

Og helt til sist og veldig random; her er en kake jeg bakte for en stund siden :p


 

Her er no stæsj jeg fikk fra NRK!:)som bikja har fått i oppgave å passe på :p

2 kommentarer
    1. Trine: hahaha, æ har et par skjulte talenter, men JA æ har bakt oreo kake, å den e fan meg insane god! d e så man blir syk av å være i nærheta av den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg