Matti lager GHB

God fredagskveld alle dere feststemte partymennesker der ute. Det er fredagskveld, og da tenkte jeg smelle til med en av de heteste partytipsa en enkel Mattilakken kan komme med.

Hjemmebrent er så two-thousand-and-LATE, og det eneste som er døllere enn det, er ordet “døll”. Alle vet at alle som vil være kul, gjør som Hollywoodstjernene. Og hollywoodstjerner drikker som regel ikke mye på fest. Det er to grunner til det. Og du må ikke et øyeblikk tro at det er fordi de er ansvarsbevisste mennesker som skal gå foran som gode eksempler, nei tvertimot, de er KJEMPEDÅRLIGE eksempler. De bærer på det samme champagneglasset hele kvelden, og etter å ha vært ute på byen i timesvis, får de mest sannsynlig halve glasset med seg i en doggybag når de skal hjem.

For det første, er alltid de store stjernene på slankekur. Alltid. Det er mye kalorier i alkohol, og en flaske vodka er ca 6000 riskaker, og 6000 riskaker kan komme godt med til et anorektisk vrak som skal på catwalken.

For det andre, er desverre kokain en stor greie i hollywood. Stjernene opptar alle toalettene hele tiden for å sniffe kokain, og med det, er det ingen ledige toaletter til de som har dårlig partyblære. Med andre ord, du kan ikke drikke noenting mens du er ute, for du kommer deg ikke på toalettet.

Men det finns en løsning for alle de som allikevel vil være sanseløse og på bærtur med en afrikansk gnu langt inne i planeten merkurs åker og enger. Skal du være down med kiddsa nå til dags, må du vite hva du skal ha med deg på fors. Og nå er det ghb som gjelder. Dette lager du enkelt hjemme, og jeg har vært så heldig og arvet en oppskrift som har gått i arv hos en hel haug med ungdommer. Risikoen for å dø av det er usannsynlig stor, men risikoen for å ha det forferdelig morsomt er ca like høy, men du kommer mest sannsynlig aldri til å kunne huske det, eller kunne fortelle noen om det.

For det første må du ha et laboratorium. Har du en lekestue i hagen, kan denne med litt kreativitet gjøres om til det mest fantastiske laboratorie. Har du anledning å få tak i en brakekrigg eller en kjempestor container, kan det også gjøre susen. Det er veldig viktig at laboratoriet ser hemmelig ut. Kamufler gjerne utsiden med trær eller kamuflasjemaling.


Siden ghb består av det de fleste har stående under vasken, er dette kjempegreit å mekke i hop. En flott aktivitet å ta med ungene dine på, om du har barn! Veldig lærerikt og artig for den lille kjemikeren!


Her ser du laboratoriet mitt. Jeg lager ikke bare ghb, jeg har som hobby å lage hjemmelaget såpe som jeg også selger. Det er veldig koselig oog spennende. MEN i din hjemmelagde GHB kan du godt tilsette ting du har for hånden. Jeg er veldig glad i bruke plumbo, nyco, ormevaksine for hund, og diverse andre småting jeg alltid har liggende.

 

En kopp kaffe før man begynner er veldig bra. Det skjerper hodet, og får deg til å se voksen og seriøs ut. Limen står klar i tilfelle jeg må sniffe litt når jeg blir FOR klar i hodet. Man kan ikke være HELT tilstedeværende når man holder på med slikt.

 

Begynn å finn frem det du skal bruke. Ha det i en liten skål, evt det du måtte ha for hånden. Husk vernebriller, for dette svir i øya!

 


Det er ikke nødvendig å måle nøyaktig det du skal ha i, en god dæsj er målestokken vi går etter. Greia med ghb er, at er du sinnsyk nok til å innta det, så er nok hjernen din litt for potetkalasmos til å forstå måleenheter uansett.Husk å prøvesmak hele tiden, det skal smake som om du slikker et nyåpnet avløpsrør! Garantert bakoversveis!


 


Etter å ha prøvesmakt en fire-fjorten ganger, kan man fort begynne å vimse litt. Det jeg prøver å gjøre her, er å varme opp blandingen forsiktig. Til det trenger du et strykejern eller en primus. Her bruker jeg et strykejern, ettersom jeg ikke liker tanken på å puste inn de farlige primusgassene. Når steketermometeret viser “Rimmad skinka”, eller “nötkjött”, er vi ca der vi skal være. Dette går veldig fort, så pass på. Bland i litt vann, og glem ikke å avbestille neste pakke fra bokklubbens barn, ettersom du snikleste slutten sist du satt og ventet på 17 mai toget, som var noe forsinket.

 


Når produktet er ca ferdig, gjelder det å ikke bli FOR ivrig, selv om dette er kjempegodt, og du vil drikke så mange slurker som mulig før du deler med noen av kompisene dine. Det er fort gjort å daue, eller det som verre er, glemme strykejernet på mens du ligger å breakdanser i blomsterbedet.

 

Det ferdige produktet, på flaske, klar til å serveres. Det fine med ghb i stedet for hjembrent er at du slipper alt tomgodset. Det var egentlig derfor jeg ga opp alkohol, og gikk rett i avløpsåpner kategorien. Stilig!

 



Desverre ble vist fredagskvelden min litt kjedlig, ettersom jeg tydeligvis tok altfor mye møllers ghb, og mest sannsynlig dævver av overdose før innlegget er ferdig. MEN, mer ghb på kompisene mine, noe de nok sikkert mest sannsynlig blir glade for.

 

 

 

 

 

 

Dette innlegget er ment KUN som underholdning, og jeg anbefaler ingen å prøve å lage ordentlig ghb hjemme, eller innta det.

Trykk gjerne “liker” under her om du likte innlegget, så blir jeg mer fornøyd enn en gammel lada som har blitt påspandert nye vindusviskere!


10 kommentarer
    1. henriette olsen: ingenting e bekrefta eller avkrefta, så æ forbeholde meg retten til å si at æ e tilnærma normal, men godt å høre at man får folk å flire 😉

    2. Syyyyyyykt kul jente!!!!!!!!!!!!!! Digga deg……for det ækk’e mange som er så space’a i hue’ som meg sjæl!!!!!!!! he he he
      -MEN kunne du vært såååå gem å sende meg navnet på alle ingredienser,for jeg er litt grønn…har bare brukt litt jeg……..OG det RØRET?? er det aluminiumsfolie eller noe annt du har som rør????? trenger HJELP!!!! Du kan godt ringe meg også. tlf: 97402861
      Driiiitlei av å kjøpe av folk,det er utrolig DYRT!!!!!! Håper du ttenker over det!!;)) Hilsen Maiamor

    3. Ren idioti. GHB er en viktig og trygg medisin. Det som er utrygt er at det er ulovlig og lages rundt omkring i hjem og kjellere. GBL er også et viktig middel i industrien. Inntas begge på en trygg måte gjør begge LANGT mindre skade en etanol og tobakk (fylt med benzen, nikotin og ammoniakk som lager nikotinbase kun for å levere nikotinen raskere til hjernen…) Ren tobakk både lukter og smaker mye bedre før den prosesseres. I grunnen også giftstoffet etanol. SKJERPINGS! Ikke vær ignorante Trumpeter!

    4. UTROLIG BRA skrevet !

      Du veit tydeligvis mye om rus og rusproblematikk….

      Respektløst…

      Du skulle ikke skrivi ett innlegg om hva Rus faktisk er å da..? Er det sånn du beskriver en rusmisbruker til barna dine?

      Jeg har vært rusmisbruker siden jeg var 11 år. Idag er jeg 31 år. Jeg er fortsatt rusmisbruker.
      Jeg har 3 barn på 7, 10 og 11 år som “merkelig nok” ALLTID har utmerket seg som mer oppegående enn di fleste. De er høflige, omtenksomme, og hærlig barn.
      Alle 3 er også “merkelig nok” en di smarteste i sin klasse. Og fyy faan så BROILER jeg blei da jeg fikk beskjed av lærernen at “Slapp av dere, det her kan dere!”
      Di har sykla uten støttehjul fra di var 2år, kjørt cross fra di var 3. Han yngste sang Volbeat når han var ett år, leste plutselig fra melkekartongen V frokostbordet da han var 3år. Han får lekser fra klassen over. jentungen lærte seg selv å turne så ho måtte starte på ett lag eldre, det samme med min eldste, en av den beste på fotballen.

      Tror du jeg flyr rundt og lukter på lim og koker GHB i garasjen og tror det skal være sånn?? Og attpåtil lærer unga om det??
      Fordi jeg er rusmisbruker?

      Du vil nok antageligvis ALDRI forstå det jeg skriver til deg, for en som har hatt litt utfordringer i livet og ikke fått livet servert på sølvfat og rosa bomullsdotter , hadde aldri skrivi en så Ræva og KRENKENDE text. HVERTFALL ikke har dratt inn unga i den vittige spøken du din.

      Hilsen HELT PÅ TYTTEBÆRTUR!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg