Matti needs YOUR vote!

Kvænangen har blitt et fenomen på facebook. Det er navnet på alles lepper for tiden, og vet du ikke hva “Burfjord Party” dreier seg om, så vil jeg påstå at du er litt ute å kjører, og ikke på den koselige “road trip” måten.

I forbindelse med finalen i UEFA Champions League lørdag 19.05 arrangerer viasat en STORSLAGEN folkefest i kommunen som vinner en konkurranse, der du på facebook kan gå å avgi din stemme til den kommunen du mener er rette plassen for å hoste denne finalefesten. Viasat hoster opp utendørs storskjerm med finalessendingen, servering av mat og drikke, direktesending og innslag fra festen i champions league studio, konsert og underholdning fra scenen, og morsomme aktiviteter.

Noe av det VI hoster opp;

Uendelig med energi og partystemning, med vår egen VILLKOKK Berit Kaasen i spissen!

Berit er en av de mange ildsjeler som har jobbet KNALLHARDT for å sanke inn stemmer i denne spennende konkurransen, og det har medført medieomtaler i aviser og kommende lokal tv innslag!

Minibygd vil “vinne” Champions League

Vil ha Mesterligafest

På kort tid, har hun klart å skaffe så mange stemmer at Kvænangen har blitt liggende på 1. plass i konkurransen.

Men nok om det, du vil kanskje vite hvor jeg vil med dette?

Jeg vil ha DEG til å stemme på Kvænangen!

Gå inn på Viasats sider på facebook

og stem på KVÆNANGEN, og vinner vi, ja da kan jeg garantere deg en STORFEST uten like! Vinner vi, skal jeg personlig sørge for at alle som ønsker, skal få komme på forspill hjemme hos meg, jeg skal spise måseegg rått, skyte ping pong baller på blink med underlivet mitt, vise babybilder av meg selv, og hva som enn måtte være ønskelig av underholdning. Jeg skal stille opp med nysteamet brennevin og hjemmelagde vaffler, og jeg kan garantere at Villkokk heller ikke vil spare på kruttet.

Vil du feste som oss?Gjør som oss, stem på Kvænangen i Viasats konkurranse! Alle stemmer hjelper, og det kan være DIN stemme som avgjører det hele. Og når vi har vunnet hele driten, så skal selvfølgelig DU være med oss på storfest i Kvænangen. Vi gleder oss til å ha deg med, og takker for din stemme!:D

 


Vi har ikke spist sopp, vi vil bare veldig gjerne ha en storfest hos oss! Hvorfor? Fordi Kvænangen er gammel kvensk for “PARTYTOWN”


 

Matti wants YOU to vote


 

Ennå ikke overbevisst? Sjekk ut disse videoene på youtube!

Sjarmvideo del 1

Sjarmvideo del 2

Sjarmvideo del 3

Sjarmvideo del 4

Besøk oss gjerne på gruppa “Burfjord Party 19.05.12” på facebook!:)

2 kommentarer
    1. Hei!
      Eg er helt ny som bloggleser, for eg gidder ikke lese om andre sine prektige liv. Men du, du er jo steike galen! Og samtidig en slags seriøs! hihi Men det eg ville spørre om var, går det an å abonnere på din blogg så man får det automatisk når du legger ut noe nytt, eller må man liksom bare gå hit for å se etter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg