Bildedump

Det er søndag og jeg har hjernekapasitet som en hummer. Med andre ord, flommer ikke kreativitet så fritt som jeg skulle ønske. Derfor benytter jeg anledningen til en såkalt “bildedump”! Masse gamle og noen nye bilder av meg, som du kan le/gråte av/ peke på å flire av. Advarsel: masse bilder av meg selv. Hvor mange flexer jeg på?


 

 

 

 

4-5 år gammeltbilde jo!Antrekk jeg tok bilde av som jeg endte opp med å ikke gå med. Har aldri helt taklet de beltene som skal være så høyt oppe. Det ser bra ut på andre, men når jeg skal ha dem på selv, føler jeg at noen har laget en 0 til et 8 tall. Ukomfortabelt og uvant.

 


Gamelt bilde der jeg akkurat har fått satt 150 extensions i håret. Mitt hår var nesten skulderlangt.

 

Her er bilde forfra. Fantastisk oppfinnelse de extensionene! Fikk en venninne å sette de i håret, hun hadde aldri gjort det før, og jeg tror hun brukte ca 3 timer.

 

Jeg syntes jeg så ut som en rotte når jeg smilte før, og betalte derfor for å få tannregulering. Det var ikke billig å betale fra egen lomme, og kostet meg 20.000. Jeg hadde tannregulering i ca 1.5 år. Før jeg satt på reguleringen bleiket jeg også tennene hos tannlege. Dette kostet ca 3000, men jeg ser på nett fra USA at samme bleikesettet koster ca 800kr. Det heter daywhite, og er absolutt til å anbefale. Tennene mine som var kjempegule, ble kritthvite! Dette er en av de få bildene jeg har der man ser at jeg tør å vise litt “reggis”!


 

Rette hvite tenner, hurra!

 

Tatt på fersken idet jeg robber kjøleskapet!ooppps

 

 

 

Jeg synes kniver er veldig fine å se på. Kanskje det er emo-perioden min som henger igjen? Her er hvertfall noen kniver jeg kjøpte i sverige av grunner jeg ennå ikke helt klarer å forstå. Impuls, hurra!

 

 


Hvorfor ser aldri maten ut som på posen? På bildet ser den dritgod ut, i steikepanna ser det ut som jeg har spist maten som er avbildet på posen for så å spydd den oppi panna. Jeg synes forresten tikka masala er dritgodt, det lukter så jævla bra, og smaker kjempegodt.

 


Her tok jeg bilde når snøen dalte. Og blitzen gjor at det så ut som popcorn! hurra for dalende popcorn!

 


Er jeg ikke kul med briller? Jeg følte meg kul. Så kul at jeg lot være å kjøpe brillene, i frykt for at verden ville gå under av kulhetsmisunnelse.

 

Her hjelper Trine meg å modifisere et stuebord jeg fikk. Det var egentlig stort og rundt, men vi sagde det firkantig og beiset det mørkt. Ble kjempebra!

 


Viktig å gjøre seg til når man sager!

 


Meg og min søster, vindusposerer!

 


Nydelige Evo, som jeg elsker så høyt og savner så fælt.

 

 


To trøttinger!:) Søster og Lexie

 


Tips til alle impulsive mennesker der ute, ikke gjør alt som faller deg inn og høres ut som en god idè. Når jeg var 17 sa jeg til mamma, at nå skulle jeg ha enten en ny piercing ELLER en tattovering, Og da sa mamma “huff, ikke flere piercinger, ta en tattovering da”, og jeg sprang rett inn på ei tattoo sjappe, pekte ut den første øynene mine klarte oppdage, og ropte DEN TAR JEG! Og når tattovørn spurte hvor jeg ville ha den svarte jeg “Sett den nedpå ryggen en plass”. Og det gjorde han. Etter noen år angret jeg. For det første var den veldig stygg, og hadde ikke noe over seg som gjorde den spesiell. Annet enn at den var spesielt stygg. Så da var det to ting å gjøre, tattovere over den, eller fjerne den. Gjett hva jeg gjorde.

 

Jeppsi peppsi, jeg tattoverte OVER den!:) Kjempemessig

 

Noen som har jif vindus/speilrens?

 

Hva er finest? Brunt eller blondt hår?


Jadda. Til dette innlegget brukte jeg ca 2 kcalorier, og fire hjerneceller. Faen heller, dette var lite kreativt fra min side, i morgen hiver jeg i meg sukker så det holder, å peiser ut et underholdende innlegg!

 

Lurer du på noe? Spør meg gjerne, så svarer jeg så fort jeg kan, Trykk gjerne liker under, noe som gjør meg dødshappy 🙂

4 kommentarer
    1. Gullfarget hår er penest. Brun er OK. Hvitgult er kjedelig. Svart er mest sexy (Men kun originalt svart!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg