Dagens Outfit! Too sexy?

Mattilakken, rosablogger, femi-mekker, wannabe-glamuurmoddell, fitnessdronning og moteguru.

Jeg lanserer snart min egen kleskolleksjon for den motebevisste,den flashye, den smashye og ustabile. Dette er ikke fra catwalken i Paris, men fy faen så heit jeg ser ut.

matti presenterer…Mandagshotness!


Det vi ser her er en ekte tyrkisk stråhatt, svarte tights og svarte tennissokker med grå striper, gammel fotballshorts, hettegenser med skjelett beregnet for cross over gensern, pent dandert med en stripete cardigan. For å virkelig toppe dette; dødningehode-facemask, og pilot briller. oooh..too hot..

 


Om ikke dette roper “Elsk meg, jeg er så føkkings hot” så vet ikke jeg. Jeg har snakket med alle de store motehusene i milan som bare eelsker looken. Du ser nok en stor filmstjerne bruke dette ved neste oscar-utdeling-party-shit!

 

Too cool for any damn school sier jeg!

 

You like my lookie lookie? push like!<3

25 kommentarer

Siste innlegg