Fake it till you make it!

Etter at jeg farget håret brunt, kjenner jeg at hjernecellene mine har begynt å virke igjen. Atter en gang har jeg kjent livstegn i min intelligens. Men jeg savner det blonde håret. I disse paradise-hotel og rosablogger tidene er det vist blitt moderne å være dum og deilig, du trenger kanskje ikke nødvendigvis være deilig engang, for alt kan fakes. Jeg skal vise deg trinn for trinn hvordan DU kan bli en paradise deltaker, eller en potensiell topp-blogger.


Dette trenger du:

Masse rosa stæsj
Løsnegler
Blondt løshår, gjerne iform av clip-on
TONNEVIS med sminke, gjerne tre forskjellige brunpudder
Løsvipper
To bh’er.

Begynn med å legge masse foundation, legg svart våt-eye-liner på det øverste øyelokket. Ta løsvipper og klipp dem til så de passer øynene dine, og fest på. Gjerne kjempestore.


Ta rouge på kinnbena, og en liten dært på nesa. Her ser du også de store løsvippene.


Tegn noe så innihelvetes mye på øyenbrynene dine, og form dem. Det skal se ut som du har en løsbart over øyet.

 


Begynn å øve på å lage trutmunn, mens du peiser på med tonnevis av brunpudder.

 


Tegn litt ekstra tykk stripe med eyeliner i ytterkantene av øynene. Ta hvit eyeliner inne med tårekroken, eller hva faen det heter. Ta helt lys øyenskygge opp til øyenbrynene og inni øyekroken, og helt mørk øyenskygge ytterst.

Klin på litt lipgloss.


Her er resultatet sålangt, ikke noe å rope “oæ” for. Ta på ennå mer brunpudder! det skal synes!

 

Begynn å sett i clip-on håret. Ha først ditt eget hår i strikk om du ikke har blondt hår, og ikke tenk på at festene vises.

 

Når du tar bilder, passer du bare på å ikke få med den delen av hodet der festene er. Slik som dette.

 

Begynn å rediger bildene du legger ut. Her har jeg brukt paint.net til å “reduce noise” på bildet slik at overflaten blir mykere. Da forsvinner porene og pudder-skillet slik at du ser ut som en dukke i huden.

Gå gjerne lengre enn dette, og spray tan deg i bilderedigeringsprogrammer.  Ta også på deg de to BH’ene du har funnet frem, og det skal være litt trangt. Løft puppene oppi skåla, så du får max push og fylde. Ta på en trang topp og trek utrigningen godt ned så alle ser hvor store pupper du nå har.

Her kommer samme bildet etter å ha brukt pc’n til å spray brune meg, for så et raskt strøk med air brush over.

Oh lala!

 


Et til bilde. Øv på trutmunn! Tenk dumme tanker! Her ser du også en av clipsa oppå hodet 😉

Samme bilde, etter spray tan og air brush!


Hvis du bare vil blogge, og regner med at 90% av de som leser bloggen din aldri kommer til å se deg “live” er dette fantastisk. Alltid perfekt hud og brun, alltid blond. Fantastisk.



Nå kommer det beste; spill så satans dum som du klarer. Gå gjerne inn på flere av bertene på blogglista og hent inspirasjon. Si ting som at

“Innimellom all selvbruninga, prøver jeg å bli gravid så jeg kan være med på unge mødre på tv-norge. Når typen ikke ser det, gir jeg p-pillene til katta hans”

“Alle de stygge kommentarene deres betyr at dere elsker meg bitches”

Bruk sitater fra paradise:

“Ikke den skarpeste personen i skuffen”

“Jeg skjønte det var en muffins i hele greia”

“franken..nei Einstein fant opp hjulet”

osv.

her er det bare å drite seg ut, du er garantert dine 15 minutter i rampelyset etterpå!

enjoy!

Liker du?så trykk liker under! Da blir jeg hysterisk sprelleglad!



23 kommentarer

Siste innlegg