Det var en muffins..

Jeg skal nå debriefe meg litt her på bloggen, med diverse tanker jeg har klart å fått inn i huet iløpet av dagen. Med andre ord, ingen rød tråd å følge her, bare deilig tanketømming fra min side.

Etter å ha fleipet en del om paradise deltageren som kom med gullkornet “Æ skjønte det var en muffins..” istedet for det mer korrekte uttrykket “det var noe muffens”, har dette nå blitt et favorittuttrykk hos meg.

Jeg skal på en shoot i morgen, og før en shoot har jeg som rituale å faste kvelden i forveien, samt samme dag som selve shooten. Vanndrivende midler som kaffe er også hyppig i bruk. Evt alkohol. Ettersom formen min er nokså uggen i dag, og det er en ukedag, kan jeg desverre ikke ty til flaska, selv om det er meget effektivt. Dette er noe jeg gjør for å ha flat mage på bildene, samt at muskler synes bedre når man er litt dehydrert. Sykt? kanskje litt, men et must for meg. Pekå mener jeg er sjuk i huet, og lurte på hvor jeg har fått disse tankene fra. Så sa jeg at jeg hadde lært det med fastinga hos Linni Meister, at hun hadde kommet til meg i en drøm og fortalt meg det. Det virket som han trodde på dette, så da måtte jeg korrigere meg selv, og fortelle at det med fastinga var noe jeg hadde sett på en episode av Linni. Det med dehydreringa er selverfart.


Av Isabel Desiree

Nå er det slik at jeg ikke er så flink å holde meg unna mat. Når jeg tenker at jeg skal slanke meg, går jeg sulten i kanskje en time lengre enn jeg vanligvis ville gjort, og tenker da at “nå blir jeg kjempetynn!”, selv om jeg spiser like mye, jeg bare forskyver det litt. Så jeg lagde pannekaker til kvelds. For å forsvare mitt inntak av pannekaker til tross for min plan om å faste, sa jeg til Pekå at man ikke la på seg av pannekaker, siden de var helt flate. Jeg påsto at når pannekakene ramlet ned i magesekken med et “bomp” ville de rulle seg ut å bli helt flate, og da ville ikke magen se oppblåst ut. Jeg påsto også at det var derifra uttrykket “å legge seg flat” kom fra. Får håpe det stemmer.


Av Isabel Desiree

Jeg er også en person som lever i troen på at det hjelper å ta feks sit ups dagen før man vil ha sixpack. Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid utsetter alt i siste liten, noe som minner meg på at jeg virkelig må se til  å begynne med selvangivelsen snart!

I dag tenkte jeg over det med å snuse i stedet for å røyke. Det er jo utrolig høvelig. Man kan nesten ikke tenne seg en sigarett utenfor hjemmet i disse dager uten å havne på PST sine lister, så det at man kan snuse så å si til enhver tid er kjempebra. Foreksempel når du tar fly, kjører buss, dykker, er i kirka, handler på butikken, når du dusjer, og om du har sex. Du kan snuse når du har sex! Det fine med det er at etter sexen har du ikke det satans behovet for å løpe ut av senga mengang for å tenne deg en sigarett. Nå kan du ligge å kose, mens du under hele samleiet har hatt en snus i munnen, og ha jevn tilførsel av nikotin. Kjempe! Eneste minus er at oralsex kan bli noe ekkelt, samt kyssing heller ikke er å anbefale. Små kyss er ok, men heftig tunge kan fort ødelegge hele snusen din.

av fotograf Kent Kampesveen

Nå skal jeg se om jeg gidder å barbere “maroshkaen” og leggene før jeg bader i selvbruning. Selv om jeg kjenner at jeg helst vil legge meg ned. SNAKKÆS BLÅGGÆÆÆN *muss muss*.

Neida, jeg kan takke for meg på en ordentlig måte.

Takk for at du stakk innom kjære leser, håper vi sees igjen!:)




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg