Wai Yu So Tan!

Wai Yu So Tan? Det hadde vært navnet mitt om jeg hadde bodd i Kina i dag! Jeg prøvde en ny type selvbruning i går, og må si at jeg syntes den fungerte helt greit! Jeg hadde ikke hansker, og den jæveln av en mousse ble så innihelvetes fort brun, at det ser ut som jeg har bæsja i hendene mine. Noe du kanskje ser på bildet under! Haha, jeg får gå med hansker!  Jeg har heller ikke sminke på, noe som gjør at jeg ser litt ut som en bompibjørn. Det kan også være jakka som gir meg litt den følelsen!

Resultatet!

Beklager alt rotet i bakgrunnen! Jeg er utrolig lat!

 


Mirakel-moussen!

Nå er det strax off to Alta på en shoot med Theresa Knudsen, så det blir gøy.

Bilder kommer senere!:)

7 kommentarer
    1. Synes du er fin jeg. 🙂 Og rotet, er vell ikke de de fleste ser på. 😉
      Har også testet denne selvbruningen. Har den i skapet her hjemme. 🙂 Helt grei den. 🙂
      Men jeg brukte hansker. ;P
      Lykke til på shoot’en, Theresa er flink. 🙂 Og det blir nok bra bilder, når modellen er deg. 😉

    2. Fan til stram fin kropp du har! Overgår de fleste i FHM – uten at jeg har fulgt nøye med vel å merke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg