Photoshoot-behind the scenes!

Jeg har akkurat vært på en photoshoot, og er nå søkksliten. Å gå hele dagen uten å spise for at man er redd for oppblåst mage er ikke å anbefale!

Jeg liker photoshooter ganske godt, for det er så herlig å dalle seg opp å sminke seg å styre. Denne gangen fikk jeg satt opp håret, og jeg syntes det ble kjempeflott! Han karen jeg ikke aner hva heter gjorde virkelig en kjempejobb! Så takk til deg, karen jeg ikke vet hva heter!

Denne shooten skulle være litt reklamebilder for Bildeler & Rekvisita i Alta, for hver fredag smeller Christian til med et lettkledd bilde av meg på facebooksidene deres. Jeg tror ikke de selger noe mer av den grunnen, men artig er det, okke som, eller hva faen det uttrykket er.

Det er som sagt litt å gjøre før man river av seg klærne å knipser bilder..

Her rigger Theresa opp ostesmørbrødgrillen eller blitzer eller hva det enn er av lys…

 


Christian pakker opp forsterkere og diverse som skal være med på bildene, og sjekk den store felgen! tror det var 22″! Den kunne jeg nesten krølle meg sammen å ligge inni!

 


karen jeg ikke aner hva heter, begynner å sette opp håret mitt, og jeg er alltid utålmodig, så jeg skjærer grimaser for meg selv..

 


Jeg piller meg i nesa å spiser snørr fordi jeg begynner å kjenne hvor sulten jeg faktisk er.

 


Håret er ferdig, og det ser kjempebra ut! litt 50 talls pinup stil var det vel vi var ute etter, og det syntes jeg vi(han) greide. Jeg hadde veldig lyst å ta den karen jeg ikke aner hva heter med meg hjem å ha han inne på badet i en skuff, slik at jeg kunne tatt  han frem når jeg trengte en stylist. Hanvarsåfliink!

 

Han som ordnet meg på håret het forresten Steve Eriksen!:)

Fotografen Theresa vet hvor utålmodig jeg er, så jeg skulle få noen bilder i kveld forhåpentligvis. Håper du stikker innom å ser resultatet!:D

I mellomtiden kan du høre litt på denne go’låta 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg