Photoshoot del2

Jeg var som sagt hos Theresa Knudsen i Alta på en liten reklameshoot for Bildeler & Rekvisita, og her er ennå flere bilder.


 Sjekk!Jeg er ca dobbelt så høy som en høytrykksspyler!Haha!:)

 

 

Vi prøvde oss på noen pin-up bilder, men siden jeg har null erfaring med å bruke kroppen min i noe mer avansert posing enn å stå rett opp og ned, og ligge glise, så ble det litt klønete og stivt fra min side. Haha 🙂


Et noe nervøst smil fra meg! Men tommeln opp!


 

 

Og når jeg ble utålmodig og rastløs, knallet jeg til med å prøve se ut som hulken! Dette er hunk-smilet mitt! Og noe av det eneste jeg er fornøyd med på kroppen min; armene. Derav all flexingen!

Fine hvite tenner med røykeslutt hvertfall!:)

 

 

Vil du også på en shoot hos Theresa? Besøk facebooksiden hennes!

Det kommer flere bilder etterhvert, så oppdaterer så snart jeg har bildene for hånden. Trykk gjerne liker under her om du syntes bildene var bra!:)

 

Årets sommerhit? Håper for guds skyld ikke det!

11 kommentarer

Siste innlegg