OH MY GOOOOOD!!!

Er det en påhengsmotor?? Er det et jetfly?? Er det en haug med veps samlet i en hermetikkboks som summer og brummer??

NEI!

Det er en video av en hendig liten elektrisk sak vi har hatt på kjøkkenet så lenge jeg kan huske. Det forundrer meg ikke om den er like gammel som meg!Nemlig 22 (ehe,ehe)! Folk blir stadig overrasket når jeg tar den fram fra skuffen, så jeg tenkte jeg måtte filme det og vise dere lesere vilken luksus det egentlig er å stå på min fars kjøkken.

Behold…the electric can opener…

(Jeg lastet denne filmen opp til min youtube konto, fordi det gikk mye fortere fra telefonen. Beklager at det ser litt klønete ut, men jeg er faktisk så klønete..)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg