Spørsmålsrunde!

Jeg ble hjemme fa jobb i dag. Grunnen er at jeg fortsatt er dårlig. Da får man med andre ord tid til å google en del. Bortsett fra å google “skrekkhistorier vagina” og andre helt vanlige ting, tenkte jeg se om google kan hjelpe meg å diagnostisere meg selv. Så jeg søkte på “symptomer svimmel, kvalm, utmattet” og fikk dette til svar..

  • Overvektig
  • Jernmangel
  • Kyssesyke
  • For mye filmer i 3D
  • benign paroxysmal posisjonell vertigo (BPPV)
  • akutt labyrintitt
  •  vestibulær nevritt
  • perilymfatisk fistel
  • nevrologisk sykdom
  • anemi
  • infeksjon
  • diabetes type 1 og 2
  •  stoffskiftesykdom
  • utbrenthet
  • Overdose
  • Syk av parkeringsbot
  • Virus på balansenerven (Det har jeg hatt en gang)
  • Hjerteflimmer

Jeg håper da inderlig ikke at jeg har fått noe som har med en fistel å gjøre. Og siden jeg aldri har hatt en spørsmålsrunde på bloggen, tenkte jeg ta det nå! Helt uten å si fra til dere lesere slik at dere kan komme med spørsmål! Dette er noe av det verste med å være impulsiv. Skal man ha noe gjort, så skulle det vært gjort i går! Men her kommer spørsmål og svar, fra meg selv! Men jeg regner med at dette er ting dere har lurt på, som nesten har holdt dere våken om natta.

Q: Snakker du  med deg selv?

A: JA! Alle som kjenner meg vet at jeg er en god lytter. De første 3 minuttene i alle fall. Derfor snakker jeg ofte med meg selv, for da vet jeg at jeg hører etter. Det jeg oftest bruker si er ting som “idiot”, “jeg hater meg selv”, “Er det mulig” og “forbanna taper”, samtidig som jeg klapper meg hardt i panna.

 

Q: Om du hadde kommet over en ånd i lampe, hva ville du ønsket deg?

A: Godt spørsmål! Nå baseres jo ønskene ut i fra dagsformen og hva jeg vil ha der og da, så mitt første ønske hadde nok vært et kjempestort hoppeslott med tilgang til all iskaffen jeg ville ha, og kakeservering hver halvtime. Mitt andre ønske hadde vært tidsmaskinrakettsko! Sko som jeg kan reise både fram og tilbake i tid med, eller bare reise kjempefort til en ønsket destinasjon. De måtte selvfølgelig ha vært ergonomisk og kule å se på. Mitt tredje ønske hadde vært 100 ønsker til, til åndens store fortvilelse.

 

Q: Har du mange tattoveringer og piercinger?

A: To av hver! Jeg har en tattovering under den andre! Og så har jeg piercing i navelen og øyenbrynet.

 

Q: Hva er det beste du kan få å spise?

A: Jeg er sinnsykt glad i mat! Og så mye forskjellig mat! Noen ganger kan det beste som finnes være fiskeboller i hvit saus, andre ganger tikka masala, og andre ganger må jeg bare ha no kjøtt. Eller så kan yndlingsmaten min plutselig være baguette med ost og skinke. Hemmeligheten er hva du drikker til. Og jeg drikker alltid Cola til, så da smaker maten smashing nesten uansett. Hvis jeg må drikke vann, synes jeg maten er dårlig.

 

Q: Vil du ha barn?

A: Nei. I går kveld lå jeg faktisk å tenkte på det, og kom også til å tenke på et bilde jeg hadde sett av en jente som blogger, hun hadde lagt ut bilde av magen sin 3-4 dager etter fødselen. Da holdt jeg på å kaste opp, samtidig som jeg begynte tenke på hvordan hele fødselen ser ut. Jeg måtte gå å dusje for å få noe annet å tenke på. Jeg tror jeg er en mann i en kvinnekropp. En altfor macho mann. Men hvem vet, kanskje adopsjon er min greie. Eller å finne meg en mann med barn fra før.

 

Q: Har du kviser?(denne fant jeg på en spørsmålsrunde til en nokså ung jente)

Ja det har jeg! Jeg får kviser både her og der, og i ung alder ble jeg livredd når jeg fikk kviser andre plasser enn i ansiktet! Men overalt der det er porer, kan man få kviser, spennende nok.

 

Q: Har du mye sminke, og bruker du sminke hver dag?

A: Ja jeg har veldig mye sminke. Naturlig skjønnhet er ikke min greie, og da er det fint å retusjere naturens verk. Nå skal det sies at jeg ikke kan så mye om sminking som jeg burde, ettersom det er selvlært oppigjennom tidene. Så mange ganger ser jeg ut som en transvestitt idet jeg forsker på sminken min. Jeg bruker sminke ca hver dag, med mindre jeg bare er hjemme. Etter å ha brukt sminke hver dag siden jeg var ca 14-15, så ser det ut som jeg er narkoman uten.

 

Q: Hva sto det i den siste meldingen du sendte?

A: “Haha det e nok ebola-viruset. Æ fikk det etter å ha spist av doringen på jobb :p”


Q: Hvor langt øst kan du dra før du faktisk er på tur vest?

A: Det jeg tror du mener her er “Hvorfor har man orientering i gymmen på skolen?” Og det skal jeg fortelle deg! Lærerne er ansvarlige for deg den dagen dere bestemmer dere for å dra på klassetur i  villmarka. Kan du ikke bruke kart og kompass, er du FUCKED den dagen du bestemmer deg for å inhalere en boks formfett i det skjulte, mens klassen din traver forbi for å dra på ekskursjon. Du finner de ikke igjen, og begynner å vandre rundt som et svimmelt fjols uten retningsans. Desverre skulket jeg så mange gymtimer at jeg mest sannsynlig dør om jeg blir utsatt for en “bear grills(?)” situasjon. Bear Grills er jo på discovery for å gjøre kart og kompass litt kult igjen, slik som det var på 40 tallet! Da det var en av få selskapsleker som var å oppdrive.

 

Q: Din favorittbutikk?

A: Europris og store Ica butikker. Når du bor på en plass som meg, liker man variasjon, noe som ica butikkene på litt større plasser har. Ikke ica nær, den suger ca like mye maling som andre nærbutikker, og europrisfordi de har så jævla mye rart på en og samme plass. Nå er jeg en person som er ute etter kvantitet framfor kvalitet når jeg handler. Men jeg har en del nettbutikker i usa jeg elsker, og der kjøper jeg sinnsykt kule sko og kjoler til en meget bra pris.

 

Q: Hva er din drømmetype?

A: Når jeg var yngre, hadde jeg en haug med krav for min hjertes utkårede. Han skulle være høy, tynn, lys, ha god humor, være snill og omsorgsfull, ansvarlig men impulsiv, like samme musikk som meg, være full av liv, han skulle tilbe meg, og bestandig være “lysten”. Etterhvert som årene gikk, og forhold kom og gikk, ble kravene mindre og mindre. Feks var ikke musikksmak og slikt så nøye mer, han trengte ikke være høy eller lys, ikke nødvendigvis tynn heller, og så videre. Så møtte man kanskje menesker som man hadde vært best foruten, som tilslutt gjorde at det eneste kravet man stilte, var at vedkommende skulle være snill. Det positive med det, er at da har sjangsene økt betraktelig for å finne noen, framfor å sile ut til en nærmest arisk mann med mine egne interesser.

 

Q: Din drømmeferie?

A: Jeg liker godt å reise. Jeg er skytte, så det ligger i stjernene at jeg koser meg så straks jeg forlater dørstokken hjemme. Siden min far har kjørt langtransport, har man fått sett mange steder, og reist en del. Jeg har vært i syden også, men takler ikke å ligge i ro på en strand lenge av gangen. Jeg må utforske og se, smake og gjøre alt et nytt sted har å by på for at jeg skal anse det som en bra plass. Så syden er vel og bra, men ikke den ultimate reisen for meg. Drømmeferien min er å kjøre bil med gode venner, eller søstra mi (som er så utrolig kul å ha med på tur), helst nedover sverige, der man gjør alt uten å planlegge. Hvor skal vi stoppe, hvor skal vi sove, alt blir tatt på sparket. Slike ting liker jeg. Jo mer som blir lagt opp til tilfedigheter, jo større sjangs for spennende opplevelser. Pluss at jeg elsker å kjøre bil!

 

Q: Kan du legge ut en masse random bilder?

A: Ja tenk det kan jeg!:)


Min bil <3

 


Min søster og Lexie

 


Jeg som blir angrepet av Lexie

 


Lexie

 


Min drømmebil..*sukk*

 



Eh!

 

:O

 

Snapshot fra Sauen shaun!


Fra sauen shaun! Her bøyer bonden seg etter badeanda på gulvet når han skal dusje. Dette kurerer Timmy’s hikke, men skremmer de andre sauene så mye at de begynner hikke.


Fra Sauen Shaun

 

Fra sauen shaun

 

Men nå er det middag!:) Håper dette var et lærerikt innlegg!Snees snart igjen!:)


6 kommentarer

Siste innlegg