Rask oppdatering

Nå sitter jeg og koser meg med ciabatta jeg har varmet i ovnen med hjemmelaget hvitløkssmør, gratinert med ost. Det er så godt! Trenger nok ikke slåss og kjempe for å få vekk alle mannfolka i kveld for å si det sånn, for nå lukter det hvitløksfarm langt uti fingertuppene av meg.

Jeg lastet ned en app for en stund siden til telefonen min som het “sleep recorder”. Jeg hadde aldri brukt den før, og tenkte at i natt skulle jeg prøve den. Det er egentlig bare et program som står “klar” hele natta, og lager du lyder, som feks prating i søvne, så starter den opptak, slik at du kan spille av disse lydfrekvensene når du våkner, og se klokkeslett og hele pakka. Jeg ble stor i øynene når jeg så at den hadde tatt opp rundt 350 opptak i løpet av natten. Jeg lyver ikke om jeg sier at 330 av disse var ekstremt høye fugleskrik fra utsiden av vinduet. Jeg bor nemlig rett ved siden av havet og er avhengig av å sove med vinduet åpent, og du kan tenke deg hvor høyt måsene og tjellen faktis skriker utfor vinduet når telefonen begynner å ta opp skrikene deres. Bortsett fra det, var det 2-3 kjempehøye fjertelyder i 3 tiden på natta som fikk meg til å le ganske høyt når jeg spilte det av.

Ingenting prating i søvne, men jeg kommer ikke til å gi opp.

Jeg tenkte nå som jeg har ordnet meg en slags “fan”-side på facebook, som jeg håper mange tar seg tiden til å like for å følge mine oppdateringer, så skulle jeg kjøre i gang et par konkurranser der du kan vinne mattilakken-stæsj. Tror du det kunne vært kult, eller blir det litt slibrig?

Jeg tenkte ikke premiere bort de brukte trusene mine eller avklipte hårstrimler i strips-poser, men mer som kalendere, og annet stæsj.

Kom gjerne med innspill ang mine konkurranseplaner, har vært en slitsom dag, så jeg får komme med noe morsomt så snart energi-nivået er tilbake til det normale.

sees snart igjen kjære leser 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg