Sponsorpakke fra nettsalongen!

I går fikk jeg pakken fra nettsalongen! Og som jeg hadde gledet meg til å få den! De sa de hadde lagt med en liten overraskelse i tillegg til håret jeg ønsket, og jeg jublet så høyt inne på post-i-butikk’en i Burfjord at jeg er sikker på de fleste trodde jeg hadde vunet i tipping!

Jeg ville ha sånn microring hår, for det skal være ganske lett å feste, pluss at det ikke skader ditt eget hår. Helt enkelt forklart, så er det en liten metallring som du trekker en liten strimle av ditt eget hår inni, og klemmer sammen, så holdes det i ca 3 mnd og oppover. Når man skal ha det løs, klemmer man bare på ringen igjen slik at den åpner seg. Smart, hva?


Da slipper man den smeltetanga og det eviglange styret for å få av festene når man vil ha ut håret. Så dette gleder jeg meg til å sette på! Håret var kjempelangt og skikkelig fint. Jeg bestilte det i blondt, for jeg er virkelig en sucker for blondt hår, men jeg lurer på om jeg skal farge det i den hårfargen jeg har, siden håret mitt er nokså slitt.


Sjekk så langt! Dritkult! Er det rart jeg blir så gira?


Her er håret, det var veldig langt og tykt! I en pakke er det 100 fester på 1 g hver.

De har gjort det enkelt med å sette en sånn nylontråd gjennom loopene så du enkelt kan trekke ditt eget hår gjennom og klemme sammen med den medfølgende tanga. Jeg gleder meg sånn til å sette det på! Langt hår er så fint!


Festene, og så er ringene nokså lik selve hårfargen så de ikke skal synes så godt.

 

I tillegg til håret fikk jeg også et par kule solbriller og falske øyenvipper med diamanter på! Nå vil jeg bare dolle meg skikkelig opp, å dra ut på byen! Synd det er søndag! Solbrillene var skikkelig fine, og jeg trengte det skikkelig, ettersom jeg rullet over mine egne solbriller i påska og bøyde dem til det ugjenkjennelige. Det koster å være klønete!






Sjekk det morranstrynet!:) haha, slik er det når man ikke klarer vente med å vise hva man har fått. Og hvis du lurer på hvorfor jeg alltid tar bilde av meg i et speil, så er det fordi jeg synes samsungen er håpløs å ta bilde av seg selv med! Selv med “ta bilde av deg selv” funksjonen!

Le solbrill!

 

Le so awesome!


Le flekkat speil mit le fancy solbrilleh!:D

 

Nettsalongen har så sykt mye kult stæsj, som extension, vesker, klokker, smykker, solbriller, etc. Pakken kom kjapt, og de er også behjelpelig med å sette på håret du kjøper. Da blir det vel nesten ikke bedre?

Nå må jeg bare bestemme meg for om det blir blondt hår igjen, eller om jeg farger extensionene før jeg setter de på. Jeg burde nok bestille meg en pakke til, så jeg har 200 fester, slik at det ikke blir seende tynt ut. Bilder kommer uansett! Mens du venter kan du jo stikke innom Nettsalongen og få deg langt hår til sommeren du også?

 

Og lurte du på hvilket sexy outfit jeg hadde valgt for denne søndagen, så er stikkordet joggebukse. So hawt!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg