Kvelds-svada!

Hei kjære leser. Trodde du jeg hadde glemt deg? Hadde blogg.no hatt en liste over de 100 dårligste å blogge, så hadde jeg nok hatt en solid førsteplass. Det er ikke det at jeg ikke har noe å skrive om, men jeg har en slags avtale med meg selv om å ikke blogge når jeg ikke er i godt humør. Selv om bloggen er basert på ekte følelser og sanne historier fra løgnene i mitt liv, så er det ikke alt som er så kult å lese. For når jeg blir deppa, tror jeg at å sjonglere med fem motorsager inne på et mørkt rom er fire ganger så festlig som å høre på hva jeg har å si.

Så hva har skjedd siden sist? Hvis vi dropper det negative, så har jeg vært på Metallica konsert i Oslo sammen med noen flotte jenter, jeg har vært på en festival kalt Lyngen Rock & Reker, selv om den ikke slo helt an hos meg, ettersom jeg ikke klarte pille mer enn fire reker i løpet av en hel kveld. Dessuten klarer jeg ikke spise dem når jeg må pille dem selv. De ser så ekle ut, pluss at de svømmer på en luguber måte. De kreker seg sammen, så strekker de seg, så kreker de seg, så strekker de seg. Dobbel-æsj!


Meg på Lyngen Rock Og Reker

 

Jeg fikk satt på langt nydelig hår på Henrix hair hos fantastiske Carina når jeg var i Oslo, og det så ca slik ut:


With great hair, comes great responsibility.. Kuring, riktig shampo/ Balsam, børster, sprayer, ja hele sulamitten, det er ting jeg totalt driter i. Og da ville hårgudene straffe meg, så i forrige uke sto jeg mildt sagt litt for nært et bål fult av bensin, og hørte “WOFH!” rundt meg. Jeg prøvde løpe bakover, men flammene var overalt, og alt jeg tenkte på var “herregud nå svir jeg øyenbrynene vekk!”. Snakk om forfengelig!

Det luktet brent overalt, og mye av de flotte extensionene var gått opp i røyk, sammen med en god del ansiktshår. Jeg så i ettertid at jeg hadde ingen nesehår før langt oppi nesa, og det var litt spesielt. Øyenbrynene fikk litt hard medfart, og halvparten av øyenvippene er borte. Så jeg føler meg så fantastisk jævlig for tiden. I tillegg til at jeg har begynt på minipillen og ser ut som et kvise-mine-prøve-sprengnings-felt i trynet.

Slik føler jeg at jeg ser ut for tiden. Her har jeg brukt mine amazinge skills i paint til å redigere bildet. Photoshop…my ass..


Prikkene er liksom kviser.

Jeg føler meg jo også litt gammel avogtil, og her om dagen ble jeg spurt om leg når jeg kjøpte røyk. Jeg smilte det selvtilfredse smilet jeg alltid kommer med i slike situasjoner, og gir henne bankkortet mitt. Så sier hun “Ja nå ble du vel glad!” Og da fikk jeg mest lyst til å forfølge henne hjem etter jobb og slå henne over ansiktet med en halvdød sjøpølse til hun hadde ropt og skreket hvor ung jeg er i den store sammenhengen. I forhold til foreksempel universet vi holder til i, en fossil, eller jordkloden. Jeg er jo ung, og når jeg stjeler leg’en til søstra mi så er jeg faktisk ikke eldre enn 23!HAH! eller 22? 22-23, perfekt!

Men nå har jeg drukket opp teen min, og siden et nervevrak sjelden klarer å kutte ut røyk, selv om man tyr til snus, skal jeg nå gå å ta meg en sigarett, mens jeg tenker på hvor deilig jeg ser ut innvendig.

God natt!:)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg