impulstattis

Jeg eier ikke impulskontroll. I mange tilfeller kan det være både morsomt og gi grunnlag for mange spennende historier, men i verste fall kan det også gi varige skader, eller konsekvenser som ikke er bare bare og rette opp i. Denne sommerens impulskjøp var en tattovering jeg klarte pådra meg i stockholm. Som alle vet, burde man sjekke forarbeidet til tattovøren før man setter seg i stolen, noe jeg ikke gjorde. Tattoveringen ble helt ok, men bokstavene ble litt merkelig. Så de får jeg fikse på etterhvert.

Som du ser, så ble forslaget hun tegnet opp, nokså kult.


Her løper jeg rundt omkring i studioet for å komme meg unna tattovøren, men hun var desverre altfor rask for meg. Jeg rakk ikke stenge meg inne i det åpne rommet dere ser på bildet, for så å låse døra. Hun var så rask, og før jeg rakk å gjøre motstand, dopet hun meg ned med en klut foran munn og nese som var dynket i kloroform.



Her har begynt å tattovere, og samtidig tror jeg hun skjærte ut ei nyre, etter arret jeg hadde bak på ryggen å bedømme.



Resultatet. Hun glemte skyggelegge bokstavene og det, og da ble tattisen litt “hard”, pluss at jeg mistenker henne for å ha vært full, eller hatt parkinsons siden alt ble så ujevnt. Denne må ordnes på, uten tvil, men jeg bærer ikke nag. Jeg har nemlig gjort akkurat den samme feilen en gang før, og da måtte jeg også få en annen tattovør til å rette opp. Så, fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me, eller hva man nå sier.

MEN, ved vanlig bruk av armen, ser jeg kun en stjerne på oversiden, så da er det ikke så galt. Og om du lurer på hva initialene står for, så er det Counterstrike, spillet som så mange nerder spiller, for jeg har nemlig møtt en slik nerd jeg prøver å imponere, og tenkte at om jeg hadde CS på armen, så ville han kanskje bli litt imponert, og så ville det hele fungere som en slags icebreaker, så hadde det ene ledet til det andre, og BÆM, der hadde jeg hatt meg en nerd, om du fatter.

Hva synes du om å tattovere seg for å imponere nerder?

11 kommentarer
    1. Tattoo er out Mattilakken, at du ikke visste det… Kler deg ikke, og du burde slutte! Du som enda har fanklubb på kroppen din burde respektere kroppen din mere! Ja, eg vet det er forbudt å si at tatoo er stygt, var nylig en fb-venn som nesten fikk øra revet av fordi han sa det på fb… men han hadde no rett likevel! Æsj! 🙁 Aldri mer! Og tenk å la en fremmed tatovør peise løs på deg… utrolig… ! 🙁

    2. Tatovering er tull og vas for folk som ikke eier innhold i livet.
      Eller i alle fall: Folk flest tatoverer inetsigende kruseduller på huden og går rund og innbiller seg at det ser fint ut. Men det ser heller alltid intetsigende ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg