tattoo Cover-up

Jeg husker ikke om jeg har lagt ut bilde av min første impuls-tattovering, og siden det er veldig aktuelt for meg nå, smeller jeg det bare ut.

Historien bak var så såre enkel som at jeg i et impulsivt øyeblikk som vanlig, sier til mamma at jeg vil ha piercing i navelen, eller tatovering. Jeg var 17, og mamma sa “vær så snill ikke flere piercinger!”, så jeg løp inn på en tattoo-sjappe i Bodø, pekte på den første tatoveringen øynene mine kunne finne på utstillingene på veggen og ropte “den tar jeg!”. Mannen som skulle spurte hvor jeg ville ha den, og jeg svarte like ivrig “bare sett den på ryggen en plass!”. Jada, den ble kjempestygg. Den var liten, kjedlig, og helt feilplassert. I ettertid har jeg fått høre at mannen som tatoverte heller ikke hadde noe på det studioet å gjøre, så det er jo i tillegg nokså spennende å tenke på.


Haha, det er så rart å se den igjen! Huff, jaja den var hvertfall helt jævlig. Jeg angret som faen, og fikk i tillegg problemer med selvtilliten når det kom til å la folk se meg naken bakfra. Ikke det at jeg lot generelt alle se meg naken bakfra, men jeg mener folk her som kjæreste, stalkere, o.l. Den lille feilplasserte måkebæsjen av en tattovering gjorde at alt annet så kjempestort ut, og avstanden mellom den og rumpa var jo som strekninga Narvik-Stavanger. Jeg gikk sånn lenge og lurte på hva jeg skulle gjøre, og tok tilslutt kontakt med Trines Tattoo i Hammerfest. Hun tegnet og tegnet til hun fant noe vi begge likte, og 3,5 timer senere og 3500kr fattigere, så det slik ut:


 

close up


Ble jævla stort, men jeg ble hvertfall fornøyd!

Så nå har jeg mailet Trine i hammerfest, og er spent på hva hun sier om min nyeste tabbe. Kan det fikses, eller blir det laser? Stay tuned 😉

5 kommentarer
    1. becciek: Dette er en cover up jeg gjorde for kanskje 3 år siden, og den ble veldig bra. Derfor håper jeg at samme tattovøren kan ordne opp etter tattovøren som tatoverte meg for en uke siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg