EgoTrip

Jeg skulle egentlig skrive et innlegg om helgas utsvevelser, men siden jeg har glemt en kabel som jeg trenger for å overføre bilder fra digitalkameraet til pc’n, må det vente litt. Da hadde jeg bare bildene fra telefonen min, og gjett hva som var på de?

Meg selv.

Når man tilbringer hele uka uti en fjord der joggebokse og kjempestor collegegenser er “uniformen”, i tillegg til at jeg blir seende ut som en skitten tulling når jeg skrur på biler, så er det ikke så rart at egoismenivået på mobilkameraet når nye høyder når man faktisk orker pynte seg.

Jeg har vært i et bryllup, og i den anledning prøvde jeg pimpe meg selv opp noen hakk. Når jeg skulle velge hvilken av kjolene mine jeg skulle ta, så ble jeg litt usikker om jeg i det hele tatt skulle dra. Alle kjolene var enten skikkelig “julebord” eller “partytøs”. Men jeg fant en kjole som jeg ikke har brukt før. Eneste problemet var at når jeg skulle lukke den igjen, holdt den på å eksplodere i puppe-partiet. Så bestemte jeg meg for å ikke ha bh, for når boobsa flyter fritt, er det visst litt mer å gå på for trange kjoler.

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe jeg har lest at stjernene i Hollywood gjør, nemlig å ta en bit sportstape under puppen for å løfte den opp og få kløft når du ikke bruker bh, noe jeg har sett at drag-queens også gjør for å skape en illusjon om bryster, men jeg tror helt ærlig talt at man må bruke sølvteip eller sånn brun pakketeip for å få det til. Jeg hadde riktignok ikke sporstape, men ganske tykk bandasjetape. Det hjalp ikke noenting, det eneste var at når jeg dro de feite tape-remsene vekk fra under puppene, kjentes det ut som jeg holdt på å vokse brystkassa eller noe i den duren. Faen tape på huden er jo råvondt å rive av. Så jeg droppet Hollywood trikset!

Uansett, mens jeg venter på å finne kabelen til kameraet slik at jeg kan fortelle om mine flauser fra helga, så slenger jeg ut dette bildet av meg, ferdig dollet opp, og uten tape 🙂


9 kommentarer

Siste innlegg