Egenevaluering av Utkant :)

Jeg og Berit fikk se Utkant- episoden NRK var og filmet hos meg, siden vi hadde mast noe fryktelig at dette var noe vi måtte få siden både familie og venner hadde deltatt. Vi fikk en adresse og et passord, og streng beskjed om at det var for “our eyes only”. Jeg vet ikke med Berit, men jeg var hvertfall helt vill i både nyrer og eggstokker, og tror jeg knuste skalaen helt når det kom til nervøsitet. Jeg hadde sett for meg femten millioner ting som kunne vært skikkelig flaut, og jeg gruet meg sånn til å høre meg selv prate. Jeg føler nemlig selv at stemmen min høres ut som om jeg har gått på steroider kjempelenge. I tillegg filmet de jo en fest hos meg i Langfjord, og jeg har for vane å prate utrolig mye svada når jeg drikker, i tillegg til at jeg brøler og hopper endel. De fikk med seg litt av brølinga, og hoppinga. For jeg står faktisk å hopper i sofaen iført en knallrosa kjole og hvite tennissokker. Om du ikke visste det, så er jeg faktisk helt hekta på hvite tennissokker. Jeg hater andre typer sokker, så flere ganger har jeg ønsket meg hvite tennissokker i julegave fra veninner. Det er et must-have, og jeg bruker de til både hverdags og fest. Jo hvitere, jo sexyere. Eneste minuset var at jeg så nokså herja ut dagen etter festen. Det tar på å party in the fjords!

Etter å ha sett episoden 2-3 ganger fikk jeg både klem og et handtrykk fra Berit. Hun var veldig fornøyd med resultatet. Det kommer til å bli veldig surrealistisk når det vises på tv, for det var nokså rart å se meg selv i et program. Men det var utrolig morsomt å se Kristoffer igjen! Han som var programleder! Selv om det bare var på skjermen.

Etter at de fulgte meg i nesten en uke, var det veldig gøy å se hva de hadde klippet til. Vi pratet jo utrolig mye, så jeg kan tenke meg at hadde de fått med seg alt som ble sagt, så hadde jeg vært på kripos overvåkningsliste, og med en enveisbillett ut av landet. Neida, kanskje ikke så ille, men jeg forventet det verste, og utfallet ble morsomt.

Nå er det vel ikke lenge igjen til det vises på tv, så jeg håper du tar deg tiden til å se litt på Utkant på Nrk når det kommer!:)

Musikken nedenfor er fra introen, og den fester seg på hjernen!:)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg