Bilder fra bryllupsfest

Jeg var jo i et bryllup her for noen uker siden, og jeg syntes det var skikkelig flott å bli invitert. Det er nesten så jeg vurderer gifte meg, bare så jeg får gjengjeldt innbydelsen.

Festen var vellykket, paret ble godt gift, og jeg ble så dritafull at barnebarna mine kommer til å bli født med promille.

Her er noen bilder!:)

Denne karen klarte søle et glass hvitvin i veska mi, så sier han “heldigvis var det Mattilakkens veske!”, og jeg bare “ja jøss!”, han ble satt til å vaske ALT jeg hadde oppi!

 

Marie og Ida!


Brudgommen!


Flotte damer!:)


Meg selv i et klart øyeblikk.

 

 


Meg og Marie!

 


Meg selv igjen.

 

Det var en rask update på gammelt nytt, jeg har vært så insane trøtt i det siste, at jeg såvidt klarer å sitte lenge nok oppreist til å tømme min egen blære på toalettet. Nå er det over og ut, god natt 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg