Tatovering

Jeg tok en tatovering i sommer som ikke ble så kul. Den ble rett og slett elendig!
Når fargen hadde “satt” seg, ble den så trasig at jeg ikke ville gå med armen bar i det hele tatt.

Så nå har jeg akkurat kommet hjem fra Alta der jeg fikk fikset den. Nå ble den mer gjennomført, og det var bra å få en rosafarge som ikke bare ser ut som jeg har rispet i huden slik at den har blitt irritert. På bildet sees ikke rosafargen så rosa ut, men det er fordi det sprutet masse blod ut.


Vad tycks? legg gjerne igjen en kommentar 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg