G-Kjendis

Det ligger i min natur å være en PR-kåt liten gnom. Så når lokalavisen ringer meg angående lanseringen av Utkant på nrk3, blir jeg mildt sagt litt gira.
Har du lyst å lese om Mattilakken i avisen? Sjekk ut 
Altapostens Artikkel!

Bortsett fra det, lovte jeg her for en tid tilbake å ta bloggingen til et nytt nivå. Nemlig video-blogg. Jeg fikk med en venninne, og vi videoblogget det vi maktet en tidlig lørdags kveld, og jeg må si, det er noe helt eget ved å sette ideer til virkelighet. Desverre ble jeg som vanlig nokså hyperaktiv og overivrig, og da er det fort gjort at jeg snubler i min egen tunge. Ikke bokstavelig talt, jeg er ikke Gene Simmons heller, men i den forstand at ordene blir bare babbel i det de forlater munnen min. Men hallo, er man amatører, så er man amatører. Så når du ser filmen, og hører ord som ikke virker verken norsk eller urdu, så vet du at det er bare jeg som er ivrig!


Pass på så du ikje snoble!

Da vi hadde filmet ferdig, skulle jeg prøve meg på litt videoredigerings-magi, noe som gikk RETT i dass. Jeg klarte få filmene inn i windows movie maker, men det var også alt. Etter å ha fokusert i ca 15 sekunder gikk jeg lei alt, og holdt på å brenne opp både pc og kamera i forbannelse. Heldigvis finnes det mer tekniske anlagte folk enn meg selv, og jeg har nå fått hjelp fra en lokal pc-helt! Så nå holder han på med siste finpuss på filmen, så er vi good to go! Så min første videoblogg er forhåpentligvis ute på nett i dag allerede!

Og du kan få et lite hint ang handlingen…

Så følg med da!:) Takk for at du stakk innom, håper vi sees igjen!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg