Mattilakken beklager

Humor er en snedig sak. Det som kan være morsomt for noen, kan fort være støtende for andre. Det er noe jeg også må ta høyde for, og brklager derfor ovenfor de som følte seg støtt av bloggvideon “dumme mødre”. Jeg dro den nok litt for langt, og dette er noe jeg må ta fullt og helt ansvar for. I en slik video, er det umulig for folk å se forarbeidet, og samtalene man har med de involverte i videoen, så det kan fort gi inntrykk av å være litt “smakløst” når selve filmen vises. Jeg beklager igjen, og lover at dette ikke skjer igjen!

14 kommentarer
    1. E synd når folk ikke skjønne at det bare e fleip, folk må slutte å ta sæ sjøl så høytidelig.
      Syns det va morsomt det dokker hadde laga, va en kraftig overdreven versjon av virkeligheta.
      Like folk me sprø humor, keep up the good work Matti 🙂

    2. Enkelte ting treffer vell for godt!
      Men jeg som er mamma, lo meg rett å slett skeiv av filmen din, den var RÅ 🙂

    3. Folk må ikke ta alt så alvorlig, en liten fleip må dem nu faen kunne tåle! Sku nesten tru dem følte seg troffe av videosnutte eller no.. Filmen va dritbra, stå på og fortsett med blogginga, det e like gøy bestandig å lese 😀 og forsåvidt så fins det mange dumme mødre 🙂

    4. Herregud! Æ e også mamma og kunne ikke funne på å ta meg nær av det der :p Va jo bare artig og overdrevent.. Ka i faen e galt med folk?

    5. Skulle akkurat sette meg ned å se videoen, hadde gledet meg i hele dag.. og så er den slettet! Huff og huff. Legg den ut igjen, folk må da skjønne en liten fleip og kanskje litt ironi! Om ikke kan du jo legge den ut på youtube! 😀

    6. Anne grethe: Grunnen til at folk reagerte var fordi det var en ordentlig unge med i videoen. Og med de rette folkene kan det fort bli gjort til en veldig stor greie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg