Gjeste-blogging

I dag har det vært ordentlig morsomt å logge inn på bloggen min. Tusen takk alle for støttende kommentarer, og at dere “tok fleipen”. Grunnen til at jeg valgte å slette bloggvideoen, var fordi jeg tross alt hadde med et barn, som ikke var mitt. Uansett hvor mye vi hadde snakket på forhånd av filmingen om at dette bare var på “liksom” og forberedt, så er det tross alt etr barn. Selv om de fleste likte videoen og syntes den var morsom, måtte jeg se meg nødt til å slette den, rett og slett for at ingen andre skulle få problemer. Men det går ann å gjøre lignende videoer, bare uten andres unger. Så håper dere blir å like det og.

 

Nå sitter jeg på besøk, og da kan man trygt si at jeg gjeste-blogger. De som bor i huset, sitter klistret til skjermen og ser Greys Anatomy, men jeg er så gira etter å ha drukket en trippel espresso iskaffe, at jeg klarer ikke sitte stille å se på noe som helst i mer enn to sekunder før det kjennes ut som hodet mitt skal selvantenne.

Jeg var en tur i Alta å handlet litt sjokolade, og hadde valgt meg ut en batmobil jeg skulle bruke til sjokoladeoppdraget. Desverre gikk denne bilen i maks 40 km/t, så jeg har brølt “byggmester bob” sangen så høyt jeg har klart i alle oppoverbakkene på turen hit, for å slippe bli sinnsyk. Jeg fikk også veldig god tid til å se meg i speilet mens jeg kjørte (skremmende nok), og lyset fra dashbordet gjorde at jeg virkelig så at jeg har anlagt SKIKKELIG saftige bollekinn. Etter en stund overtok kbollekinnene mine hele synsfeltet mitt, og jeg klarte nesten ikke tenke på noe annet enn kinn. Hvordan skulle jeg klare å bli kvitt disse bollekinnene? Jeg begynte å vri ansiktet i alle slags grimaser, og lagde gullfiskmunn, og strammet og slapp alt av muskler jeg klarte oppdrive i ansiktet i et håp om at en skikkelig runde ansiktstrim ville få bukt med problemet. Hadde dette blitt gjort offentlig hadde nok folk rygget bakover mens de lagde kors med fingrene mot meg.

Men nå er greys ferdig, så nå skal jeg breakdance på stuebordet til de jeg er hos, slik at de forer meg med brus og sjokolade til jeg spyr.

Vi snakkes senere!:D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg