Kamera-misbruk

Man kan altså drømme mye rart. Her om dagen drømte jeg at jeg var i kjelleren på et universitet i Alta, i en knøttliten hybel. Den var så liten at jeg måtte klatre på møblementet for å komme meg fra rom til rom. For å komme meg ut av badet, måtte jeg klatre fra doen, oppå vasken, og så ut. Det var visst veldig kjedelig å oppholde seg i denne hybelen til en person jeg ikke hadde noen formening om hvem var, for plutselig endevendte jeg hele kåken for å finne tak i en dildo. Utrolig nok. Jeg fant en, og brukte den. Når jeg var ferdig, ble jeg helt blek og kald, begynte liksom å kaldsvette mens jeg holdt den rosa dildoen foran meg. Jeg tenkte “hva om hun som eier den har klamydia, og ikke vasket den før hun la den bort?”, og så ble jeg ordentlig dårlig. Jeg var så redd for å få klamydia. Når jeg våknet den morgenen, hørte jeg på radioen at Finnmark ikke lengre lå på klamydiatoppen. Da måtte jeg le litt for meg selv, og tenkte at det hadde vært fint å visst når jeg drømte.

Natt til i går drømte jeg at jeg var ute blandt masse folk, og begynte klø meg i det innbillte skjegget mitt, slik jeg ofte gjør. Plutselig kjente jeg en kjempestor kvise, og begynte småklemme på den, i et håp om at ingen skulle se. men så gikk det hull på den, og da tøyt det bare ut i massevis. Jeg brølte “OÆÆÆAARGH, IKKE SEEE PÅ MEEEG!”, mens jeg holdt hånda over hele ansiktet, og løp inn på et bad for så å låse døra. Der sto jeg foran speilet og begynte klemme den kjempestora kvisa, og det som kom ut lignet aller mest på kaviar framfor kvisepuss! Og jeg kunne trekke i det, og det kom bare mer og mer. Til slutt hadde jeg hull i underleppa etter å ha tømt meg helt for absolutt alt av kvisebæsj. Så la jeg merke til ennå en kvise, og den så ut som en kvisefarget ludo-spillebrikke på haka mi. Og jeg klemte så det sprutet kvisekaviar rundt hele badet. Jeg våknet litt kaldsvett, og kjente meg febrilsk i ansiktet etter hull og forferdelige kviser, men fant heldigvis ingen. Underbevisstheten min er visst kjemperedd for kviser og klamydia!

Men nå over til noe som verken handler om kviser eller klamydia. Jeg kjøpte meg jo et kamerastativ, og en fjernkontroll til kameraet mitt som jeg ikke fikk til å virke. Heldigvis er kameraet utstyrt med selvutløser for ego-bilder, så jeg gikk rett ut på plenen her for å prøve ta litt bilder. Jeg er så utrolig glad for at det ikke er noen folk her ute, for det må ha sett rimelig fjernt ut slik jeg sprang fram og tilbake rundt det kameraet.

Her er hvertfall noen av bildene jeg tok!


Alle ble ikke så seriøs, desverre.

 

Dette tok jeg med telefonen!

 


 


 




 


 


Jeg synes dette så ut som et cover til en skikkelig tragisk country-cd du kun finner på bensinstasjoner! Moro!

 


Haha, her også! Eller så hadde jeg et blikk der det ser ut som jeg er på audition for norges neste superhelt.

Ja forresten, jeg har jo selvutnevnt meg til å ha peter-pan syndromet, altså, jeg blir aldri voksen, så det passer meg helt fint å ha litt rosa i håret!:) Jeg kommer til å være 11 år hele livet mitt. Desverre.


Morsomt med stativ og selvutløser! Hadde jeg bare forstått noe av det andre på kameraet så hadde jeg vært glad, men det får komme etterhvert.


10 kommentarer

Siste innlegg