Voi Dæven

Ja denne dagen har jo vært kjempespesiell. Det begynte med et intervju på radio alta som skal sendes i morgen mellom 7-9. Så ringte telefonen igjen, nok en gang fra radio alta, og intervjuet meg til programmet som går 9-11. Jeg har så lyst å få det med meg, for det siste intervjuet oppfattet jeg ikke at var et radiointervju, så da pratet jeg masse tull og stammet, for jeg tenkte at dette kan han jo renskrive. Meen, slik var det jo ikke. Får du ikke inn radio alta, og vil høre meg drite meg ut på lokalradio? Gå inn her i morgen fra 7-11 🙂

Så ringte Nordlys, og de var jammen kjapp, for nå ligger allerede intervjuet på nett. Sjekk det ut her!
Det ligger i tillegg ute på Finnmark dagblad, og nettavisen har brukt samme artikkel bare med andre bilder og overskrift.

Og på fredag kommer jeg i se og hør. Der har en uheldig scootertur blitt til “stirret døden i hvitøyet”, men det kunne vært verre. Dette er spennende!

Her er intervjuet med p3, og de har virkelig ikke sensurert bort NOEN av bannordene mine! Jøss som jeg banner! Og morsomt at de kalte det “heitest i bygda”! Vi er jo så utrolig mange der!

Og her er forresten en sniktitt på morgendagens utkant episode som vises på nrk3 klokka 22.00! I snutten ser vi min gode veninne Villkokken Berit og meg!

10 kommentarer
    1. Sondre: ja det har æ! det starta med en motor, og siden alle har hadd polaris en gang i tida, og mye passe overens, så va det å gå dør-tildør aksjon i bygda å spørre pent etter polarisdela. Og trur du jaggu ikke det ble en scooter av det! Den ahr ikke brems, og går ikke somd en skal i det hele tatt, men den har vært på scootertur hvert år i 4-5 år!:)

    2. Fikk me mæ programmet på tv, knall tøft å ærlig 🙂
      Ja den skutern såg skikkelig frankenstein ut, å kunne høre at den ikke gikk helt sundt 😉

    3. sett og ser det “utkant” i reprise nu, og det slo mæ akkurat at vi e jævli lik! fy fan du e rå, way to go girl!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg