Sexy photoshoot

I dag våknet jeg som jeg bruker å gjøre på alle andre dager. I full panikk. Jeg dro i hui og hast til jobb, akkurat som alle andre dager. Det eneste som var litt annerledes med denne dagen, var at en litt eldre mann, en kunde, sa til meg “Dæven du har fine mugger!”. Ja sa jeg, “jeg har øvd”, mens jeg så litt forlegent ned i gulvet. “Man ser jo aldri muggen dine når du går rundt i kjeledress på arbeid”. Jeg måtte le. Det er nok derfor jeg liker folk her oppi nord så steike godt. De er så rett frem, og sier akkurat det som faller dem inn.

En annen kunde sa at jeg og sjefen min kom til å være med på neste utgave av “skal vi danse”. Da lo sjefen, for jeg har fortalt han og vist ham noen av dansetrinnene mine, og de er ikke videre noe å skryte av. Jeg ser litt ut som Carlton fra Fresh Prince i Bel Air.

I dag ringte NRK for å høre hvordan det hadde gått. Det gjorde forsåvidt Finmark Dagblad også. Om du vil lese det så trykker du bare på linkene 🙂

Nrk lurte på hvordan det hadde vært at media hadde vært så fokusert på bildene av meg i veldig lite klær. Folk som har lest i media den siste tiden må jo tro at drivhuseffekten har vært ekstrem her oppe, slik at det er 20-30 varmegrader året rundt, ettersom jeg konstant vaser rundt i undertøyet. Eller at jeg rett og slett ikke har vett å kle på meg. Jeg bruker jo vanligvis å ha en del klær på, og for å gi dere lesere et innblikk i hvordan jeg ser ut med klær, tok jeg en sexy fotoshoot med meg selv i arbeidstøy når jeg kom hjem fra jobb. Jeg har brukt en del rekvisitter, for å “piffe” det litt opp, og jeg har heller ikke airbrushet bildene av meg selv, for nå vet jo alle hvordan jeg ser ut!:)


Matti i solnedgang

 


Oh yeaah, skrever like a motherfucker

 


ombapa boobie boobie

 


Klar til sexy intimfrisering med kantklipper

 

Insane in the mebrane! Det er noe galt med membranet. En gang gikk det hull i membranet i forgasseren på mercedesen min. Da gikk den veldig dårlig.

 


det er noe skikkelig P.I.M.P over dette bildet. Kan det være…crocsene mine?

 


Faster, harder, SCOOTER. Eventuelt automatisert belte-stressless


Noen røyker gress, andre klipper det. Jeg liker å se på at andre har klippet det.

 


Denne bilen slipper du bare inn i hvis du er syk!



Sheriffen i Langfjord. Og hesten!

 

Håper du ble så opphisset av disse bildene at kjønnssaftene renner som en lekk melkepakke. Er du ikke opphisset, håper jeg du synes de var utrolig fine, og vil henge dem opp på utedoen din.

16 kommentarer
    1. Hull i membran!? Da bynne jo nån brikka å falle på plass 😀
      Dettan va jo en av de bedre fotoskytan du har hatt, stå på 🙂

    2. Ser frem til Dagens episode. 🙂
      Ingen forventninger ,regner med du overrasker uansett.
      Noen av dagens bilder hadde fått plassen til Kongen dersom jeg hadde hatt en ute dass, Mulig jeg river ned bilde av kongen på utedassen på setra dersom du innfrir med god underholdning i del to av Utkant Tappluft,i kveld. Håper dette ikke blir “pressluft for deg, jeg tar det som det kommer.
      Ha en fin kveld!

    3. Tor Arne: Det er bare reprise fra i går 🙂 men om du ikke så igår så må du jo se! Men så du den i går, så er det kult om du ser den fordeom 😉

    4. ARTIGE bilder 🙂
      Du forlenget livet mitt med minst et halvår med å gjengi denne: “litt eldre mann, en kunde, sa til meg “Dæven du har fine mugger!”. DET må jeg si, – reine ord for penga! :-))
      Du har selvironi så det holder, og sheriffbildet er veldig STILIG.

    5. Reprise… Synes du skal kontakte NRK Finnmark og få ditt eget tv show. Dettror jeg hadde blitt great sucsess!
      Det er sykt bra med sånne som deg som kaller en spade for en spade, trenger fler av dere her “sørpå”. Det hadde jo vært stas og fått et tv program fra “Tappeluft”.
      Mattilakken minutt for minutt ,Naturlig fra naturen,Mattilakken rubber opp! eller “Livsfarlig Tappeluft, så kunne du vært både stuntmann (Kvinne) og hatt alle rollene selv. Nettopp for de att det og være deg selv er noe du kan, det er sjarmerende, jordnært og ikke minst,festelig morsomt.
      Det er sånne som deg som gjør distrikstnorge så fargerikt. Neste sommer burde du arrangere Mattilakken Festival og få litt action i bygda.
      Mange forslag her nå, sikkert ikke alle som er like bra men det er morro og være kreativ.
      Stå på og Denne reprisen var ikke bare en reprise. Bra jobbet og stå på videre,ta vare på de nærmeste og de rundt deg,tror det hadde blitt stille der oppe dersom du flyttet.
      🙂

    6. Hei Matti. Så herlig selvironisk du er. Kjempeartig å lese de daglige fortellingene dine. Har lagt opp bookmark og svinser innom titt og ofte for å se om du har produsert mer. Alt fra dype tanker til skjeve blikk på hverdagslie tragedier svelges rått med smil om munnen.
      Kan du liste opp de viktigste elementene for å bli en god glamourmodell? Jeg tenker på å satse selv. Hva har du gjort for å se ut som du gjør? Hvor mye er du utrustet med gjennom genene, og hva har du hjulpet til med selv? Driver du organiser trening? Å være guttejente er tøft, men du har ingen problemer med å fremstå som superfemi når du vil.
      Takk for mange herlige visdomsord rett fra levra, verden trenger flere finnmarkinger, der får man rene ord for penga. Her sørpå har vi lett for å ta oss selv alt for høytidelig å bli fryktelig selvopptatte. Alt dreier seg bare om seg selv og mitt. “Jeg” er senter i universet og verden går under om jeg har en dårlig dag. Helt håpløst overfladisk. Please – opplys meg og gi meg styrke…!

    7. Camilla: Tusen takk, å høre at bloggen er godt likt e som å få gullmedalje fra sjølvaste kongen 🙂
      Om jeg er den rette til å gi råd innenfor glamour, vet jeg ikke, men jeg kan fortelle hva jeg gjorde selv.
      Når det kommer til utseende, er det genene som spiller inn. Jeg verken trener eller spiser som jeg skal i det hele tatt, men jeg har en fysisk krevende jobb, og er generelt rastløs nok til å være i en eller annen form for aktivitet gjennom dagen.
      Jeg har alltid vært sjenert, og når det kommer et kamera foran meg har jeg tendenser til å bli som tommy fra tommy og tigeren. Det er fingrer i nesa, armer og ben overalt og grimaser. Men skrittet fra å posere foran speilet hjemme på badet, til å gjøre det samme foran en fotograf, var nokså stort. Her er det viktig at fotografen er flink å gi instrukser, og at du selv slapper av.
      Ta gjerne bilder selv med selvutløser eller fjernkontroll, for da kan du øve så mange ganger du vil. Det å ta bilder av andre, hjelper deg i å få en innsikt i hva som ser bra ut. Jeg har vært så heldig å ha venner som er litt mer i startfasen når det kommer til fotografering, og har hatt muligheter til å øve meg sammen med dem, og da være med på photoshooter der vi begge har bestemt like mye av hva som skal skje.
      Når jeg ser i linsa, prøver jeg se for meg at jeg ser på noen jeg virkelig liker, da føler jeg at jeg får dratt litt på smilet også.
      Håper dette var til noen form for hjelp, og jeg håper du fortsetter å lese! takk for kommentar!

    8. DU er fantastisk haha 🙂 Dritmorsom blogg det her, som det faltisk er spennende å artig å lese!!
      Og charterfeber er konge 🙂 ble forelska tror jeg når du pakka kofferten haha, stå på 🙂 !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg